DE TINGENE SOM BEKYMRER MEG

Categories Blogg

☁️ Jeg stresser mye over penger, og har egentlig ikke ro nok til å ha en så “ustabil” inntekt som det jeg har. Selv om det har gått fint i tre år, så går jeg alltid rundt å tenker “hva om”. Eiendomsmeglere har det jo ganske likt når det kommer til inntekt, for de er jo også avhengig av å selge bolig for å få lønn. Nå som jeg har solgt bolig selv, og ser hvor ekstremt mye jobbing som ligger bak, så fortjener de vært øre de får. Jeg drømte faktisk om å bli det en gang i tiden selv, men om jeg noen gang skal få meg en annen jobb enn dette så skal det være en jobb der jeg vet hva jeg får innbetalt hver måned 😂 Med mindre jeg hadde fått jobbtilbud med å selge syke hos i Los Angeles, da hadde jeg takket ja på dagen.

☁️ Jeg er veldig bekymret for at det skal skje noe med Celine, og kan nesten gå rundt å føle hver eneste dag at det er noe som feiler henne. Kanskje hun er litt syk? Hvorfor spiser hun ikke? Drakk hun egentlig nok vann i dag? Var det noe galt med måten hun gikk på? Listen er EVIG lang, og det er SÅ slitsomt 😂 Jeg kan nok aldri få barn, for jeg hadde nok bare vært alt for redd og stresset.

☁️ Jeg er veldig bekymret for å ikke få oppleve nok, og at tiden løper fra meg. Det er bare så ekstremt mye jeg ønsker å gjøre, men som jeg føler at jeg ikke rekker? Jeg har bare vært så alt for redd til å følge drømmene mine, og når jeg endelig tør så kommer Corona og forhindrer alle planene mine. Jeg stresser derfor mye rundt for at jeg aldri skal få til å gjennomføre det, selv om jeg vet at hverdagen kommer tilbake.

☁️ Dette høres nok kanskje rart ut siden det kommer fra meg, men jeg er skikkelig redd for å ikke få oppleve ordentlig kjærlighet. Da tenker jeg ikke en flørt her og der, men ekte kjærlighet. Bare den følelsen av å være skikkelig forelska, og vite at det på en måte er her du hører hjemme. Jeg blir nesten uvel av å skrive den setningen for jeg synes det er så klisje, men jeg håper bare at en jeg dag opplever ekte kjærlighet. Typ Notebook, hahaha.

Hva bekymrer du deg over? 🌸

4 kommentarer

4 thoughts on “DE TINGENE SOM BEKYMRER MEG

  1. Vi har fått med oss at du er bekymret for Celine. Du informerer om det i ca hvert innlegg. Skjønner at det kanskje ikke er like mye å skrive om nå som det er mindre reising og opplevelser, men etter å ha fulgt deg i lang tid synes jeg nå at repeat knappen kommer ganske ofte på innleggene dine. Spesielt det angående Celine. Det er notert, redd for å miste henne, hun begynner å bli gammel. Ok.

  2. Skjønner godt at du bekymrer deg over Celine, har hund selv og vet hva du snakker om. Den kjærligheten den kommer når du minst venter det, ikke stress med det, la det komme naturlig. Jeg var 24 år da jeg møtte min mann, og i dag 19 år senere er vi forsatt sammen 🥰 Syns du er en flott jente med bein i nesa, og du skal vite at ingen skal ta i fra deg hva du mener og hva du står for 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *