I DAG REISER VI TIL…

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Bukse HER / Lignende sko HER / ALT ER PÅ 20% RABATT <3 

Som jeg har lovet dere så skulle jeg utnytte denne tiden her hjemme til å utforske Tromsø/Nord-Norge litt mer, og by på litt annet innhold enn hva dere er vandt til på mine kanaler. Selv om ikke alltid været her er så bra, så er naturen i Nord-Norge virkelig noe helt for seg selv. Jeg føler Tromsø er en litt undervurdert by, og jeg har vel ikke akkurat bidratt selv med å endre inntrykket av denne plassen. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at jeg var veldig negativ til Tromsø før, men når jeg klarte å gi slipp på det så ser jeg jo selv hvor utrolig fint det er her.

I dag skal Sandra og jeg reise til Sommarøy som ligger ca en time unna Tromsø. Det spørs jo helt hvor du kjører fra, men et sted mellom 40-60 minutter i bil. Jeg vet jeg har delt noen bilder derfra tidligere, men da var jeg ikke så opptatt av å vise dere omgivelsene. Vi var å spiste en lunsj der, løpte ut for å ta noen bilder også var vi ferdige. Sandra og jeg skal virkelig utforske i morgen, og jeg skal selvfølgelig vlogge denne turen til dere. Sommarøy er utrolig vakkert, og jeg anbefaler dere alle til å google eller sjekke det ut på Instagram. Er dere på utkikk etter de perfekte bildene til Instagram så vet du hvor du skal dra. Jeg gleder meg i alle fall veldig, og jeg skal få sendt over vloggen til hun som klipper videoene mine så fort som overhodet mulig 😍

 Nå skal jeg dra å hente Sandra, også skal vi begynne å komme oss utover. Vi snakkes senere 💕

3 kommentarer

3 thoughts on “I DAG REISER VI TIL…

  1. Aa, så god ide! Jeg prover alltid gjøre det samme nar jeg er stuck hjemme i Bærum fra tid til annen. Når man alltid er opptar av å reise kan det være vanskelig å sette pris pã det man har hjemme, men da er det ekstra fint når man ikke har mulighet til å dra så langt å faktisk prove å utforske det man har nære! Noen ganger kan det være fint for å plante beina litt på jorda igjen, og se ting med nye øyne! Tror det er sånne ting vi virkelig vil sette pris på når vi sitter på gamlehjemmet, haha! Bare gjøre det beste ut av situasjonen vi er i liksom, istedenfor a sitte hjemme – prove a finne noe vi kan bli inspirert av igjen 🙂

  2. Ååå så gøy 🙂

    Dit vil æ også, men ALT før dyrt og reise me Taxi, så det e ikje mulig. :-/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *