JEG HAR BESTEMT MEG…

Categories Blogg

Som kanskje mange av dere allerede vet så var jeg hos dyrelegen i går for å ha en kontrolltime på livmoren til Celine. Til dere som ikke har fått med dere hva som har skjedd så fant vi veske på livmoren etter en ultralyd, og som dere hundeeiere sikkert vet så er ikke det et godt tegn. Etter timen i går fant vi ut at det enda var litt veske igjen i livmoren, i tillegg til at hun har forandringer på eggstokkene sine 🥺 Ahh, jeg har virkelig ikke psyken til å ha hund, og spesielt ikke en som jeg er så knyttet til som Celine..

Jeg tror ikke mennesker som ikke kjenner meg forstår hvilket bånd jeg har til Celine, og jeg vet hvor dårlig jeg kommer til å takle å miste henne en dag… ❤️ Jeg har vært frem og tilbake med hva jeg skal gjøre angående operasjon eller ikke, men valget har falt på at jeg kommer til å operere på mandag. Jeg kjenner det river i hele kroppen bare av å skrive den setningen, for jeg er så redd for at det skal skje noe med min lille baby. Jeg har heldigvis fått vite at risikoen for at det skal skje noe er veldig lav, men jeg er jo likevel livredd.. Jeg kan seriøst ikke se for meg et liv uten henne en gang, og jeg bare håper at alt går bra.

Jeg vil jo alltid velge det som er best for Celine, og noen ganger må man legge sine egne behov og frykter til side. Jeg bare vet at jeg aldri kommer til å klare å tilgi meg selv om det skjer noe, men jeg kan ikke tenke sånn. Jeg må tenke at det her er det beste for Celine, og at det har gått fint alle andre gangene hun har vært i narkose. Hun er jo ellers helt fint i formen, og om dette kan gi henne et lengre og bedre liv så gjør jeg så klart det..🥺❤️

24 kommentarer

24 thoughts on “JEG HAR BESTEMT MEG…

  1. Heihei! Har hatt samme operasjon på min hund som også var gammel da det ble gjennomført, og det gikk bare supert! Litt tullat(bæsræv) ble hun med de medisinene hun fikk etter operasjon men alt gikk fint, nå er hun 13år gammel og ingen problemer med det hele! Er skummelt men går nok heeelt fint! Lykke til 🐶

  2. Jeg vet så godt hvordan du har det💜 jeg var et nervevrak hver gang det var noe med hunden min og jeg måtte til dyrlegen. Husker at han måtte operere vekk en svulst engang og jeg satt utafor og grått hele veien fordi jeg var så redd at noe skulle skje han. Det er så fint å se at du bryr deg så mye om henne!

  3. Åhh, lykke til til dere! Det går nok bra! <3 Jeg forstår deg SÅ godt! Men jeg digger at du tenker på Celines beste! Det er det man skal gjøre. Selv måtte jeg og min daværende samboer ta valget om å avlive vår husky for noen år siden. Hunden var nervøs, og ble dermed også litt aggressiv dessverre… Vi følte oss ikke trygge på han lenger, da han bet samboeren min i leppa da han klappet han mens han sov… Så da måtte vi ta det kjipe valget. Har aldri grått så mye i heeele mitt liv… Åhh! 🙁 Klem! <3

  4. Hei ,
    Min lille pommis ❤️Har også operert for det samme ..og det gikk veldig bra også ❤️
    Krysse fingrene for dere ..det kommer til å gå bra ❤️❤️

  5. Mammas hund opererte bort livmor på torsdag. Det har gått veldig fint. Hun ble akkurat 10 år. Valgte å gjøre det siden moren måtte avlives pga akutt livmorberennelse. Men også fordi hun får innbildt svangerskap og er trist når hun har perioden. Dyrlegen sa det var bra for under operasjon ble det funnet væske i livmoren..Det ble også operert ut en jursvulst som de har sendt til analyse..På røntgen fant de mange..Og hun må muligens igjennom en større operasjon å fjerne alt. Kysser fingrene for at alt blir bra for vår og din hund❤️Man er jo så ekstremt glad i dem❤️

  6. Jeg forstår så alt for godt hvor glad du er i henne. Min hund er hele lovet mitt, jeg går virkelig gjennom ild og vann for henne, alltid. Og det varmer å se andre bry seg like mye om son hund. Masse lykke til både til deg og Celine, helt sikker på at det kommer til å gå bra ❤️

  7. Ååå jeg håper det går bra med deg da!! Celine er jo såå søt!! Noen jeg kjenner sin hund, har gått igjennom akkurat det samme! Lykke til♡︎

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *