I DAG SKAL JEG JOBBE SOM FRVILLIG

Categories Blogg

Som jeg fortalte dere for et par dager siden så skulle Elise og jeg jobbe som frivllig på et hunde og katteshelter her i Sri Lanka. Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe med hjemløse dyr, så jeg vet at denne dagen kommer til å gi meg så utrolig mye. Jeg skal prøve så godt jeg kan å få tatt så mange bilder og videoer til dere, slik at dere også får være med på denne dagen.

Som jeg skrev på Instagram så er det helt utrolig å se hvor fantastiske mennesker det er som jobber med dette hver eneste dag. Det koster utrolig mye å skulle ta vare på over 1000 hunder, så jeg får helt vondt av å tenke på alle utgiftene de har. Operasjoner, medisiner, mat og leie av eiendommen de har shelteret på. Det er 100% avhengige av donasjoer, og jeg håper virkelig at jeg kan få smalet inn litt de neste dagene. Jeg skal selvfølgelg donere selv også, men hvor fantastisk hadde det ikke vært om vi hadde fått samlet inn litt? 100 Sri Lanske rupies er 5 kroner, så man får veldig mye for pengene her.

Jeg har startet en spleis som kommer til å være åpen til og med fredag. På lørdag skal vi på beach walk med hundene, så jeg tenkte jeg skulle få tatt ut og gitt de alle pengene da. Om du ønsker å bidra så finner du spleisen HER <3 husk at absolutt alt hjelper, og det er absolutt ikke en forventing at man skal donere masse penger. TAKK på forhånd!!

TRYKK HER FOR Å KOMME TIL SPLEISEN <3 <3 

10 kommentarer

10 thoughts on “I DAG SKAL JEG JOBBE SOM FRVILLIG

  1. Jeg er så rørt Sofie, av både deg og Elise❤️ At unge jenter setter av tid i sin ferie til å hjelpe andre som trenger det er ingen selvfølge i disse dager❤️ At dere bruker deres stemme og status til å hjelpe disse fantastiske hundene som har fått en tøff start på livet gjør at jeg heier ekstra på deg, og du er virkelig en sann dyrevenn❤️ All ære til de menneskene som vier sitt liv til å hjelpe dyrene der nede også❤️
    Har selvfølgelig gitt et lite bidrag til spleis, og håper alle som har mulighet bidrar om bare litt❤️

  2. Kjempe bra at du opprettet spleis!!! Har vært der selv og jobbet som frivillig i litt over en uke, og vill abselutt tilbake igjen der. Ble veldig glad når jeg så du la ut dette, da de trenger mye økonomisk hjelp!

  3. WOW Sofie dere har samlet inn over 27 000 kroner🤩 Kjempe bra jobba gleder meg til du gir det til dem

  4. Du er så flink Sofie✨😉
    Blir så glad av å se på at du er med å hjelpe hundene / kattene!
    Det er så synd på dem😢
    Jeg er stolt over at du hjelper til🤩
    Lykke til med å samle inn pengene💕🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *