ET STORT BILDEDRYSS FRA SRI LANKA

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

Er ikke Sri Lanka vakkert? Jeg har i alle fall forelsket meg helt i plassen, og kommer 100% til å dra tilbake hit igjen. Dette er uten tvil på topp 3 på mine favoritt reisemål, for så vakkert er det faktisk er. Strendene, naturen, maten og menneskene. Vi har møtt så utrolig mange fine mennesker den siste uken, og jeg er bare så lykkelig over å se hvor lykkelige menneskene her er. Jeg blir flau over å tenke hvor utrolig utakknemlig jeg kan være noen ganger, så det er godt å komme til steder som dette der man får en skikkelig påminnelse om hvor bra man har det.

Jeg har også blitt helt forelsket i Ahangama som er byen Lapoint sin Surfcamp ligger i. Det er så fint her, i tillegg til at den ligger i midten av alt. Det er bare en liten TukTuk tur unna absolutt alt som vi har ønsket å gjøre, og stranden her er MAGISK. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått reist hit sammen med Lapoint, og jeg anbefaler virkelig alle dere som har lyst til å reise til Sri Lanka å ta dere en titt på hjemmesiden deres. Jeg synes det er så hyggelig å være her, og det er så digg å være rundt mennesker som kan absolutt alt om Sri Lanka. Vi har fått så mange gode tips til hva vi kan gjøre, hvilke resturanter vi burde spise på og fåtthjelp til alt vi trenger. De er også superhyggelig, og det som er fint med Lapoint er at man kan reise helt alene. Her blir du kjent med så mange mennsker fra forskjellige land, og det skjer veldig mye sosialt her. Elise og jeg har fått oss en ny venninne som vi skal besøke i Hawaii, så det gleder vi oss til.

Klikk HER for å komme til Lapoint sin hjemmeside & HER for å komme til Surfcamp <3 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *