I DAG SKJER DET ENDELIG!!!

Categories Blogg

Er det noen som husker hva Martine og jeg skal i dag??? VI SKAL PÅ KONSERTEN TIL ARIANA GRANDE♥♥ Jeg kan faktisk ikke beskrive hvor utrolig mye jeg gleder meg, tenk at jeg endelig skal få se henne live. Vi skal sitte ganske langt bak da, for billettene her var tydeligvis veldig dyre. Martine og jeg betalte litt over 1000 kroner for golden circle på konserten hennes hjemme i Norge, men her koster det 20.000 kroner. Det er greit at jeg digger henne, men jeg hadde aldri betalt så mye for en billett. Det er også utrolig behagelig å sitte, så slipper vi på bli presset rundt i en gigantisk folkemengde. 

Jeg lover at jeg skal gi dere en oppdatering på hvordan det var, og om hun er flink på scenen. Det er så utrolig mange artister som suger på scenen. La oss ikke glemme Justin Bieber sin opptreden for noen år tilbake, det er faktisk noe av det verste jeg har vært med på. Jeg tror han hadde godt av å ta seg en pause for si det sånn. 

6 kommentarer

6 thoughts on “I DAG SKJER DET ENDELIG!!!

  1. Finnes ingen bedre på scenen enn Ariana Grande 🙂 var på konserten hennes i Norge sist og det var faen meg en syk opplevelse, gleder meg til 3 okt!
    Kos dere max!!!

  2. Så kjipt å bruke samme bilde som du brukte for bare noen uker siden. Har du ikke bok materiale fra denne turen??

  3. Visste du at under sangen goodnight & go kommer wall-e og eve opp. Dette var favorittfilmen til henne og mac miller.
    Så der kan man kanskje begynne å gråte :((

  4. Kan dere lage en video der dere kjører innom drive thrus og bestiller det de foran derr bestilte, hadde vært utrolig gøy!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *