JEG MÅ SKRYTE LITT

Categories Blogg

Se hvor mye jeg har forandret meg på nesten et år haha!

Jeg tenker veldig ofte fint om andre mennesker, men jeg er dessverre en sånn person som er dårlig til gi andre komplimenter. Jeg vet ikke hva det er, det er bare noe inni meg som får meg til å tenke at det er flaut/kleint. Det er jo egentlig helt latterlig, for det er jo faktisk ikke noe som er finere enn å få høre hvor bra man er. 

Jeg tenkte derfor at jeg ville gi litt skryt til Nina, for herregud for ei rå dame hun er. Hun er så utrolig arbeidsom, selvstendig og reflektert. Det er faktisk lenge siden jeg har møtt en som står på så mye som henne, noe jeg virkelig synes hun fortjener skryt for. Jeg synes også det er fint å se hvor utrolig tøff hun er, for jeg tror ikke halvparten av oss hadde turt 20% av det hun har gjort. Dere vet jo for eksempel hvor lenge jeg har snakket om å flytte til Los Angeles, men grunnen til at jeg ikke gjør det er jo for at jeg er livredd for å være uten familie og venner. Nina gikk med de samme drømmene som meg, forskjellen på oss to er at hun faktisk gjorde noe med det. 

Jeg synes bare det er så utrolig inspirerende med mennesker som følger drømmene deres, uansett hvor skummelt det måtte være. Jeg er selv veldig flink til å gå etter drømmene mine, men jeg har fortsatt mye igjen å lære. Jeg får bare ta til meg alt av tips og triks mens jeg er her, og plutselig en dag så vil det være jeg som virkelig går 100% inn for å gjøre alt jeg ønsker. Det er litt morsomt at jeg synes det å flytte virker så skummelt, samtidig som at jeg hadde null problemer med å være med på Paradise Hotel haha! Jeg vet ikke med dere, men spør du meg så høres sistnevnte mye mer skummelt ut. Du blir tross alt flydd til andre siden av jorda uten tilgang på mobil med totalt fremmende mennesker, men det er tydeligvis ikke så skummelt som å flytte bort noen måneder haha. 

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG MÅ SKRYTE LITT

  1. Kan du ha enda en prank på Morten snart? Elska den der du lata som om han var faren til ei lita jente, elsker deg Sofie💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *