I MIN HANDLEKURV

Categories Blogg

Det aller beste med en ny uke er helt klart å dra på matbutikken for å fylle opp kjøleskapet med masse digg. Jeg synes faktisk det er mye morsommere å bruke pengene mine på mat enn klær, så det sier vel kanskje sitt. Da jeg var å handlet kom jeg på at jeg er snart ferdig med min kjøttfrie måned og det har som forventet gått veldig bra. Jeg spiser jo nesten ikke kjøtt til vanlig, så jeg var ikke akkurat redd for at utfordringen ble for vanskelig haha. Jeg klarte likevel å drite meg ut, for jeg visste ikke at Carbonara saus inneholdt skinke helt til en av dere påpekte det. Så tusen takk for det ♥ Til tross for at jeg hater å lage Guacamole så spiser jeg det flere ganger i uken, så dere kan tro jeg ble glad da jeg ble tipset om spise mix for Guacamole?!?! Det er veldig merkelig at jeg som er så glad i avokado ikke visste at dette eksisterte, så jeg gleder meg veldig til å teste ut. Jeg fikk høre fra en annen guacamole elsker at det skulle være skikkelig godt, så jeg krysser fingrene for at det stemmer. Om du har testet det ut så vil jeg veldig gjerne høre din mening. Yes or no? 

12 kommentarer

12 thoughts on “I MIN HANDLEKURV

  1. Hei fineste!❤️ jeg har ikke prøvd den guacamole mixen, men det er visst ikke så mye avokado i den har jeg hørt. Og heller en del erter?! Billigere det vett…😏 se på innholdsfortegnelsen👍 Digger deg!❤️Stor klem!❤️

  2. Den er god og lettvin. Bruker alltid denne hvis jeg ikke orker å lage fra bunnen. Eller så har noen Coop Xtra ferdig laget i et beger, ligger ofte med grønnsakene, firkantet tynn boks, helt «fersk». Den er sinnsykt god!!

  3. Jeg syns ikke den guacamole-mixen der er noe god, altfor sterk/krydret. Men jeg liker det best når guacamolen er mild og frisk, bare olje med sitron og litt salt og pepper. 😊 Kan anbefale olivenoljen til Oliviers & Co med grønn sitron, den er veldig god til både guacamole, salater og til å steke fisk i! (Og mye annet)
    Hvis ikke kan du bare ta olivenolje og sitronsaft og. 👍🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *