UKEN SOM GIKK

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Akkurat nå. 

Akkurat nå ligger jeg i sofaen å ser på Kardashian og synes synd på meg selv. Jeg har vært småsyk hele helgen, men på søndag fikk jeg virkelig knekken. Jeg begynner heldigvis å bli litt bedre nå, så jeg satser på at jeg er 100% frisk til helgen. Jeg føler aldri at jeg har tid til å bli syk, så det passer seg rett og slett ikke. I dag har jeg to møter + noen andre greier som må gjøres, så jeg må bare presse kroppen min til å gjennomføre.

Ukens tanke. 

Trodde jeg ikke på at det fantes noe mellom himmel og jord før, så er jeg i alle fall overbevist nå. Det har skjedd så mye i helgen at jeg sliter med å fordøye alt. Man prøver jo alltid å finne en naturlig forklaring på ting. Det skjedde så mye at Morten som er skikkelig skeptiker plutselig ikke var så skeptisk likevel, så det sier vel kanskje sitt. Jeg har vært så redd etter helgen at jeg har sovet med lyset på, haha uff.. Vi skal prøve så godt vi kan å få ut videoen så fort som overhodet mulig, men i mellomtiden kan dere se på vår tour der vi viser dere på innsiden av Dale sykehus. Den finner du HER.

Ukens høydepunkt.

Ukens høydepunkt var helt klart at jeg endelig har fått bestilt meg tur til New York. Dere som leser bloggen min fast vet hvor lenge jeg har ønsket å reise dit, så nå er det endelig min tur igjen! Jeg gleder meg så mye til storbylivet, mat, gode drinker, prosecco, shopping og nye opplevelser.

Ukens cravings. 

Vegetarpølsene fra Coop, NAM!!!

Ukens irritasjonsmoment. 

Jeg kommer faktisk ikke på noe som helst, er ikke det bra? 😀

Ukens latter. 

Jeg vet det blir mye snakk om spøkelser nå, men jeg må nok si at noen av Morten sine reaksjoner denne helgen har vært så morsomme. Jeg visste at Morten var redd, men jeg trodde ikke at han var så pysete som det han faktisk er haha. Han har så absolutt gitt meg en veldig morsom helg, så tusen takk for det.

Ukens avgjørelse. 

Jeg fortalte jo dere før nyttår at 2019 skulle bli mitt år og det ser ut som at jeg hadde veldig rett på uttalelsene mine. Bestemmer jeg meg først for noe, så er det sånn det skal bli uansett hvor mye og hardt jeg må jobbe. Jeg har hatt en helt syk start på året, så jeg skal bare fortsette å jobbe enda hardere slik at jeg får mitt villeste år noen sinne. Jeg gleder meg så mye 😀

Ukens handleliste.


Tights. HER / Solbriller. HER / Genser. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Syns du er så sinnsykt lik Halsey! 😍 har du hørt det før egentlig? Nydelig er du 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *