IKKE HELT SOM PLANLAGT

Categories Blogg

Hahaha se på formen til tåa mi. Jeg må virkelig få sjekket det opp når jeg kommer hjem. 

Jeg holdt på å ønske dere en fin søndag, men det har jo akkurat startet en ny uke hos dere. Jeg lurer på om jeg noen gang kommer til å bli vandt til tidsforskjellen? Kanskje ikke med tanke på hvor mye jeg har vært her haha. Martine og jeg skal snart reise tilbake til Los Angeles igjen, noe jeg kjenner jeg gleder meg veldig til. Las Vegas har vært utrolig morsomt, men det er virkelig ingenting som slår LA. Jeg har heller aldri vært fan av steder der det er masse turister, og vi ble fortalt at de har ca 350.000 besøkende i UKA!! så det sier vel kanskje sitt haha. 

Aprops Los Angeles, har dere noen gang opplevd at leiligheten dere har betalt for gjennom Airbnb har blitt kansellert? Jeg har brukt Airbnb mye, men aldri opplevd noe lignende før. Det som var så synd var at vi hadde funnet den perfekte leiligheten både når det kom til område og størrelse, men sånn er det vel bare noen ganger. Det skal jo heller ingenting til for å stresse meg, så dere kan tro jeg hadde høy puls når vi plutselig var uten et sted å bo i LA. Vi er jo 5 stykker, så det er ikke bare bare å finne noe som er bra og rimelig, men det ordnet seg heldigvis. Jeg leste et par omtaler om at leiligheten vi nå har bestilt ikke ligner på bilder, men vi får bare krysse fingrene for at den lever opp til forventingene. 

Jeg lover at jeg skal oppdatere dere om hvordan leiligheten er, for om den er bra skal jeg selvfølgelig anbefale den videre. Jeg ser jeg får utrolig mange spørsmål om boplass i LA, men grunnen til at jeg ikke har anbefalt noe videre er for at den forrige leiligheten ikke var godkjent for Airbnb. Det har derfor vært fullstendig kaos (som Morten ville sagt) med leilighetene våre, så denne kan ikke bli noe annet enn bra 😀

7 kommentarer

7 thoughts on “IKKE HELT SOM PLANLAGT

  1. Hvis det er brudd bør du teipe tåa til nabotåa, eneste som hjelper men håper alt er ok og at den bare er hoven. Gipser ikke tær. Lykke til å fortsatt god ferie👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *