IKKE TRO PÅ ALT DU SER PÅ INSTAGRAM

Categories Blogg

I går kom jeg over en Instagram account som avslører kjente fjes i å redigere bildene sine. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det, for på en side så synes jeg synd på de som blir tatt for det (for de er jo åpenbart usikker på seg selv), samtidig som at jeg synes at det er viktig å få frem at ikke alt man ser på Instagram er ekte. Det som kanskje sjokkerte meg mest var å se alt man kan redigere, for det er absolutt alt. Du kan til og med redigere på deg andre bryn og øyeskygge, altså what?!

For en god stund tilbake så valgte jeg å trykke unfollow på en bruker jeg har fulgt i en evighet. Hun tar utrolig mange fine reisebilder, så jeg lot meg virkelig inspirere av henne. Jeg valgte likevel å fjerne henne fra feeden min da jeg etterhvert merket hvilke usunne holdninger hun kastet rundt seg. Akkurat denne personen fant jeg igjen på Instagram kontoen jeg snakker om, og de visste hvor mye hun faktisk hadde redigert seg for å se ut som hun gjør på Instagram. Så det var jo litt ironisk at jeg noen måneder tidligere satt å følte meg dårlig for noe som var… redigert haha. Det er vel egentlig bare et bevis på at man ikke skal tro på alt man ser på Instagram.

Nå skal jeg komme meg på trening også skal jeg få unnagjort litt jobb. Dvs blogg og YouTube for dere som fortsatt mener at dette bare er en hobby ♥ haha. Btw, jeg vet at jeg fortsatt er syk for at jeg drar på trening med influensa og forkjølelse. Jeg vet også at jeg ikke kan klage ettersom at jeg holder på sånn, så jeg skal være stille fra nå av haha.

19 kommentarer

19 thoughts on “IKKE TRO PÅ ALT DU SER PÅ INSTAGRAM

  1. Husk på at det ikke bare er deg det går ut over når du drar på trening syk. Husk på alle de som du kan smitte da. Kanskje det er noen med et ganske dårlig immunforsvar på trening, da er det viktig at de ikke blir smittet av masse sykdommer. Tror du skal tenke litt på det

      1. Er man syk med feber/oppkast/influensa så skal man holde seg hjemme i stede for å gå rundt å smitte andre..! Noe annet er egoistisk

      2. Det er vanskelig å isolere seg helt ja, men treningssenter kunne du virkelig holdt deg unna! Eldre, kronisk syke og gravide kan få alvorlige komplikasjoner. I fjor døde 1400 mennesker av influensa. Hadde vi alle vært mer obs på smittespredning kunne tallet vært mye lavere.

      3. Det burde du faktisk også gjøre. Du har en samboer som kan gå å handle når du er syk. Sykt egoistisk holdning du har. Vi med barn holder barnet hjemme en dag ekstra for å ikke smitte alle andre. Hurra for sånne som deg!!

        Over og ut!! Første og siste besøk her inne!!

    1. Dersom man har dårlig immunforsvar er ikke treningssenter stedet man bør oppsøke. Er det et sted det florerer av bakterier, så er det der.

  2. Det er virkelig bra å rette mer oppmerksomhet mot dette. Ble selv nysgjerrig på instagramkontoen, husker du hva kontoen heter? 🙂

  3. Det er en instagrambruker som heter celebface, som avslører kjendiser som redigerer bildene sine. Ikke sikkert det er den samme da, men kanskje 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *