TUSEN TAKK

Categories Blogg

Det er noen ganger litt rart å se tilbake på hvordan livet mitt var for bare to år siden. Alle forventingene jeg hadde til mitt “nye” liv og hvor spennende og nytt alt var. Vi hadde akkurat kommet hjem fra Mexico, og jeg var fast bestemt på at jeg skulle få noe ut av deltakelsen min. Det tok ikke mange dagene før jeg fikk beskjed om å nyte disse tre månedene, for snart ville det være over. Jeg ville bli en “avdanka PH-deltaker” som alle kalte det. Om et halvt år ville jeg være helt glemt, så jeg kunne bare nyte rampelyset mens jeg hadde det. 

Jeg skal ikke nekte for at jeg ble kjempestresset, for jeg vet jo at det ligger en sannhet bak disse utsagnene. Det er ikke bare å melde seg på et kjent TV-program, så er man garantert masse følgere og et liv som influenser. Om man faktisk tenker på hvor mange som har vært med i 10 sesonger (snart 11), så er det ikke så mange som har klart seg i ettertid. Det er ikke bare å starte en blogg eller YouTube, så er du sikret i årene fremover. Konkurransen er knallhard, og interessen må jo faktisk være der. Synes man ikke blogg og YouTube er gøy, så vil man mest sannsynlig ikke klare å tvinge seg til å gjøre noe man ikke liker hver eneste dag haha. 

Jeg har alltid elsket å kunne skrive, dele tanker og meninger. Jeg har jo tross alt blogget siden 2011, og jeg blogget nesten hver eneste dag selv om jeg ikke hadde så mange som leste bloggen. Bloggen er min store lidenskap, og det er akkurat derfor jeg vil takke alle dere som har heiet og støttet meg gjennom de to årene vi har kjent hverandre. 

I dag er det akkurat to år siden jeg startet denne bloggen for fult, så jeg følte virkelig bare for å takke dere for alt. Takke dere for at dere har trykt dere inn her hver eneste dag, selv da Paradise sluttet å gå på TV. Takke dere for alle fine kommentarer dere har lagt igjen på bloggen min. Takke dere for at dere alltid har heiet og motivert meg, og ikke minst takke dere for at dere gir meg muligheten til å drive med det jeg elsker aller mest ♥

Jeg fikk ikke bare bloggen etter Paradise, men jeg fikk også vennskap som vil vare livet ut. Jeg fikk meg en kjæreste som jeg nå har kjøpt leilighet sammen med, og jeg fikk meg en opplevelse jeg aldri vil glemme. Jeg fikk møte mange fantastiske mennesker, selv om vi har gått forskjellige veier i ettertid. Jeg er fortsatt god venn med Andrea til alle dere som lurer, vi bare møtes ikke like ofte som før. Martine og jeg skal snart på flere reiser sammen, og jeg er bare så ekstremt takknemlig for livet jeg har skapt meg. Jeg får nesten vondt i magen av å tenke på alt jeg hadde vært foruten om jeg ikke hadde takket ja. Tusen takk ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “TUSEN TAKK

  1. Må bare si dette; har lest bloggen din i over ett år nå, men har ikke sett paradise sesong 9. For noen uker siden bestemte jeg for å se den sesongen på viaplay fordi jeg var nysgjerrig på hvordan du er som person. Jeg synes du framstod som utrolig omsorgsfull og ekte. Du var rettferdig, og du tok så utrolig godt vare på de rundt deg <3 Jeg har rett og slett fått skikkelig sansen for deg! De som har deg som venn er heldig <3

    1. Denne kommentaren var så herlig at jeg måtte lese den høyt til Morten! Tuuuusen takk <3 Det var spesielt hyggelig å høre ettersom at jeg ikke akkurat ble klipt i mitt favør alltid, og det var en del ting jeg ikke kjente meg igjen i.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *