INSTAGRAM, KRIGSFILMER OG KJÆRESTER

Categories Blogg

Den siste tiden har jeg slitt skikkelig med å komme på ideer til kule blogginnlegg, så om det er noen av dere som har noen ønsker/ideer til hva jeg kan skrive om så blir jeg veldig glad ♥ Jeg tenkte uansett at det kunne være morsomt med et innlegg der dere får bli litt bedre kjent med meg. Så planen var rett og slett å dele litt fun facts og hemmeligheter.Brunkrem på jakken og skitten bukse <3

♥ Jeg har så problemer med å se drap/tortur at jeg ikke klarer å se krigsfilmer eller lignende type film der mange mennesker blir drept. Jeg klarer i alle fall ikke å se filmer der dyr blir skadet, det er virkelig det verste.

♥ Siden jeg var 17 år gammel så har jeg vært bestemt på at jeg en dag skal leve av bloggen, så det er veldig morsomt at jeg nå sitter her å har klart å skape min egen plattform. Jeg husker at mamma og jeg gikk på IKEA så var det et spesielt kjøkken jeg hadde veldig lyst på som jeg skulle kjøpe den dagen jeg ble blogger haha wuupsi. #ikkenoekjøkkenendasi

♥ Selv om jeg ofte sier at jeg ikke bryr meg om negative kommentarer, så er jeg nok ikke så tøff som jeg utgir meg for å være. Jeg er en sånn person som kan gå rundt å stresse i flere dager om jeg møter noen som for eksempel oppfører seg for rart ovenfor meg. Jeg tenker automatisk at vedkommende ikke liker meg. Det er også en av grunnene til at jeg ikke liker å være på steder som Vixen, for jeg føler meg så ekstremt lite velkommen uten å ha en spesiell grunn til det. Jeg vet det er kjempeteit, men ja haha…

♥ Jeg har lenge vurdert å farge håret mitt brunt igjen, men jeg vet jeg kommer til å angre så det har jeg nektet meg selv å gjøre. Jeg kjenner bare at jeg lengter litt hver gang jeg ser bilder fra da jeg hadde langt brunt hår.

♥ Jeg fikk kjæreste da jeg var 16 år gammel og har bare vært singel 1 år siden den gang, noe som egentlig er ganske sykt. Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg orket å bruke ungdomsårene mine på forpliktelser og gutter? Sofie….

♥ Det skjer så sykt mye spennende fremover og jeg synes det er så kjedelig at jeg ikke kan fortelle dere noe enda 🙁 Jeg har så lyst til å dele det med dere NÅ!!!!

♥ Jeg ELSKER å se på gamle Disneyfilmer, det bringer frem så mange gode minner ♥

♥ Som mange av dere allerede vet så var jeg veldig opptatt av trening da jeg var rundt 19 år gammel. Etter at jeg begynte å legge ut litt før og etterbilder så klarte jeg å komme over 1000 følgere på Instagram. Jeg husker enda hvor stolt jeg var haha!! Det morsomme er at jeg fant et skjermbilde av Instagrammen min før jeg ble med på Paradise Hotel, bare se her.

 

9 kommentarer

9 thoughts on “INSTAGRAM, KRIGSFILMER OG KJÆRESTER

  1. Du og eveline Karlsen stemme og hvordan dere snakker er helt likt!!!! I tillegg ligner dere litt, er dere i slekt elns???

  2. Rart du ikke skrev «jeg har lyst til å flytte til Trondheim» 😂 Mest omtalte temaet på bloggen din. Kan du for moroskyld telle over innleggene du har skrevet der du nevner det? Jeg tipper 50.

  3. Ikke for å vær frekk, men jeg synes du ser bitch ut 😅 så hvis jeg hadde møtt deg, så trur nok at jeg ikke har turt å snakket med deg. Men utseendet er ikke alt, du virke grei på bloggen din da ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *