HAN HAR BLITT NEDPRIORITERT

Categories Blogg

Er det en ting jeg skal bli flinkere til dette året så er det å prioritere venner, familie og kjæreste mye mer enn hva jeg har gjort de  to siste årene. Jobben min har kommet foran absolutt alt, så det har blitt mindre tid til å være rundt de jeg virkelig bryr meg om. Morten er nok dessverre den som har blitt prioritert minst i og med at vi har sett hverandre hver eneste dag, så det har på en måte vært en “selvfølge” å ha han rundt.

Måtte lage egen Guacamole da den mixen var skikkelig ekkel.. haha!

Vi begge ble enige om at vi måtte begynne å bli litt mer romantiske, så vi begge skal bli mye flinkere til å prioritere hverandre. I kveld skal vi spise taco (sjokkerende), se 90 days to wed (enda mer sjokkerende) og logge helt av telefonene våre. Jeg ser virkelig frem til en hyggelig kveld sammen med verdens fineste kjæreste ♥ I morgen har begge fullstappet timeplan, så nå skal vi virkelig bare nyte fritiden vår. Vi snakkes dere!

6 kommentarer

6 thoughts on “HAN HAR BLITT NEDPRIORITERT

  1. Bloggen din er jo fullt av reprise-inlegg føler jeg..
    Føler du bytter på å publisere 4-5 ulike inlegg heletiden, samme handling, tekst og bilder..

  2. Synst du ofte nedsnakker Morten i videoer, der du ta for deg tema som kjendisstatus og penger. Han har flere følgere en deg på Instagram og føler han er minst like «kjent» som deg. Tviler på at du tjener så sykt mye på bloggen din, at du kan sitte å skryte det opp i skyene hele tiden.

  3. Hvis du virkelig vil smake en god guacamole, så blir det ikke bedre enn å bruke skikkelig med råvarer, ikke sånn ferdigposer 🙂 Anbefaler deg å prøve å lage det litt mer autentisk, the mexican way. Ha hakkede tomater og løk i bollen du har most avokado (ikke mos til den blir helt kremete, la den være litt grov) litt hakket fersk koriander (kan sløyfes) og skvis over lime. Og smak til med salt og pepper 🙂 Vil man ha den litt spicy, kan man tilsette litt hakket chili.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *