INTERVJUET ALLE SPØR OM

Categories Blogg

Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg prøvd å unngå å svare på kommentarer angående et intervju mange av dere har klart å finne av meg, rett og slett for at jeg synes det er litt flaut. Som jeg har fortalt dere før så har jeg hatt stor interesse for hest, og jeg har blant annet gått på Lefdals rideskole. Jeg ble derfor med på et intervju der jeg svarte på hvorfor jeg likte å ri der, og det er da denne videoen mange av dere har sett på YouTube.

Jeg vet at dere har vært usikker på om det har vært meg eller ikke, så jeg tenker vel at det er på tide å bekrefte at det er jeg som er med i intervjuet. Det er sikkert 10 år siden, så vi kan vel si det sånn at jeg har forandret meg ganske mye. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte da jeg så det selv, men alt i alt så er jeg vel egentlig bare søt. Intervjuet er også kjempekort, så jeg har jo kanskje vært litt for dramatisk med reaksjonen min. Jeg sier jo heller ikke noe ille, det er bare det at det er litt pinlig å finne ting fra fjortistiden sin ute på nettet. Det tror jeg nok de aller fleste ville kjent på, eller er det bare jeg som er rar? haha. 

Til dere som ikke har fått sett intervjuet, klikk på bildet for å komme direkte dit. Enjoy ♥ haha

2 kommentarer

2 thoughts on “INTERVJUET ALLE SPØR OM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *