MINE PLANER FOR 2019

Categories Blogg

Etter å ha sett på disse bildene så innså jeg vel at håret mitt kanskje ikke er så kort som jeg selv føler, for h e r r e g u d så mye det har vokst? Håret mitt gikk akkurat ikke ned til skuldrene da jeg måtte klippe meg, så det var absolutt en positiv overraskelse. Fortsetter det slik er det vel bare et par år til jeg har langt hår igjen WUHUUU!!!

Som dere kanskje allerede vet så var jeg ute å spiste middag sammen med Martine og Ingrid i går. Vi bestemte oss for å teste ut en ny restaurant da vi alltid drar på de samme, så vi endte opp på Taverna’n som ligger på Youngstorget. De hadde seriøst den beste Margarita pizzaen jeg har smakt på veldig lenge, så dit vil jeg absolutt anbefale dere å dra for å spise. Jeg regner med at det er mange av oss som alltid ender opp med å dra på de typiske restaurantene som ligger på Aker brygge og Tjuvholmen? haha

Jeg har forresten begynt å planlegge reisene for 2019, og jeg kan si så mye som at Martine og jeg skal reise i løpet av noen måneder. Det som er morsomt denne gangen er at det ikke bare er vi, men vi skal faktisk dra en hel gjeng. Jeg tror denne turen vil bli helt syk, så jeg gleder meg sååå mye allerede. Jeg kjenner også at jeg har lyst til å reise til Thailand dette året, og kanskje Italia? Jeg må absolutt bli flinkere til å utforske Europa mer, så gjerne del om dere har noen kule reisedestinasjoner ♥ Jeg har også sett mye på Kapp Verde og Mexico. Morten og jeg har snakket veldig mye om at det hadde vært kult å reise tilbake til der vi spilte inn Paradise Hotel. Yes or no?

PS: Jeg ser jeg får masse spørsmål om genseren min. Den er kjøpt på Pull and Bear og du finner den HER

10 kommentarer

10 thoughts on “MINE PLANER FOR 2019

  1. Jeg synes at dere burde sjekke ut Haad tien Beach resort, den ligger i Koh Tao(Thailand) og det er en helt sjukt hvit privat strand, med helt lyseblått vann. De har også det kuleste bassenget som du kan tenke deg.😍 https://youtu.be/VuFoC7zryBo Vet ikke helt om linken funker, men søk på Haad Tien Beach resort på YouTube😍

  2. Hei, hvor har du kjøpt alle t-skjortene og genserne dine med TV serie figurer på? Sånn som den genseren du har på deg her og looney tunes t-skjorten din☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *