JEG HATER Å INNRØMME DET

Categories Blogg

Som dere vet så er jeg veldig på å fokusere på det positive, og jeg har prøvd så godt det lar seg gjøre å ikke la meg påvirke så alt for mye i situasjonen vi befinner oss i akkurat nå. Er det en ting jeg har lært så er det at jeg ikke skal legge fokuset mitt på ting jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg har for eksempel helt sluttet å irritere meg over været, for det er utenfor min kontroll. Det er utrolig unødvendig å irritere seg over om det regner eller snør når du ikke kan gjøre noe som helst for å endre det. Jeg tror heller ikke man kan være så opptatt av hvordan været er når man bor i Tromsø 😅 Jeg har også prøvd å ikke irritere meg så mye over at hverdagen ikke er normal, men jeg kjenner at jeg begynner å bli skikkelig lei nå. Jeg hater å klage til dere, men jeg kjenner bare at det har vært litt vanskelig den siste tiden. Jeg savner å kunne dra ut sammen med vennene mine, jeg savner å reise, jeg savner å kunne besøke besteforeldre, jeg savner å kunne reise til andre byer, jeg savner å kunne være flere samlet uten å måtte tenke på avstand, smittevern og tiltak.

Jeg tror ikke det er unormalt å ha perioder der ting kanskje føles litt meningsløst, og at det ikke virker som at det her vil ta noen ende, men det er kanskje i slike perioder det også er viktig å minne seg selv på at det ikke vil være sånn her for alltid. Vaksineringen har startet her i Norge og flere steder i verden, og vi vil sakte, men sikkert gå mer mot en normal hverdag. Jeg tror kanskje jeg kjenner ekstra på det også for at jeg går rundt med mye dårlig samvittighet når det kommer til dere. Jeg føler at jeg ikke får produsert godt nok innhold, og at det nesten ikke er vits å logge seg inn her. Det skjer absolutt ingenting i livet mitt for tiden, så jeg har ikke noe interessant å komme med 😂 Ååh jeg håper bare at tiltakene letter opp litt snart, sånn at vi kan leve litt mer normalt enn det vi er vandt til <3

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG HATER Å INNRØMME DET

  1. Det er lov og være lei, å klage. Vi er alle lei, vi får trøste oss med at bedre tider kommer og da setter man nok pris på de små tingene i livet som man har kanskje tatt litt for gitt før.
    Å ja, været her i Tromsø er jo noe for seg selv 😂😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *