JEG BEKLAGER

Categories Blogg

Jeg har gått mye rundt med dårlig samvittighet de siste månedene, for jeg har lenge følt at jeg ikke har klart å prestere sånn som jeg selv ønsker på bloggen. Det er nesten som at hjernen min har skrudd seg av, og at jeg ikke lengre finner inspirasjon til noe. Det er ikke så lenge siden jeg postet tre innlegg om dagen, og det var aldri noe problemer med å komme på ideer eller inspirasjon til hva jeg skulle skrive. Nå klarer jeg så vidt å finne inspirasjon til å skrive et innlegg, og er jeg heldig så klarer jeg å presse frem noen ideer til to. Det er så frustrerende, for jeg elsker virkelig å skrive. Jeg har elsket det siden jeg var ganske ung, og jeg er bare så evig takknemlig for at jeg har denne plattformen der jeg kan gjøre akkurat det.

Jeg vet ikke om det er underbevissheten min som kanskje har følt at det har vært litt demotiverende med lavere lesertall og nye oppdateringer om at flere bloggere velger å gi seg. Jeg kan jo forstå det ettersom at inntekten ikke ligger her mer og at blogg er den plattformen som gjerne tar mest tid også. Jeg merker jo likevel selv at andre kanaler har blitt mer prioritert ettersom at det er der publikum og annonsene er, men jeg kunne likevel ikke sett for meg å slutte med å blogge. Jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å finne tilbake den inspirasjonen jeg vanligvis pleier å ha? Det eneste jeg er sikker på er at jeg kommer til å levere så masse bra med engang jeg kommer meg til Los Angeles.

Jeg kan likevel ikke sitte her å vente på å blomstre, for selv om det vil være lettere å finne morsomme og spennende ting å blogge om i en annerledes hverdag, så skal jeg fint klare det her også. Jeg tror jeg kanskje bare må bruke de neste dagene på å sette meg ned, lese litt blogger, stalke litt folk på Instagram og hente litt inspirasjon fra andre. Jeg vil veldig gjerne høre fra dere også om hva dere ønsker å lese mer av på bloggen? Hvilke innlegg savner dere? Hva vil dere ha mer av? Er det noe spesielt dere vil vite mer om? Hvilke personer liker det å følge på Snapchat, Instagram, Youtube ++? Sist men ikke minst så vil jeg beklage for at min dårlige og til tider kjedelige oppdatering. Jeg setter så pris på alle dere som trykker dere inn her hver eneste dag <3 dere er de aller beste. 

13 kommentarer

13 thoughts on “JEG BEKLAGER

  1. Ingen god følelse før dæ og sette me detta hær næi.. det førstår æ.

    Ka me og ta dæ en pause i nån daga, få pusta ut og begynne påatt igjæn ? Kan hende det hjælpe.

    Ellers har du jo fått en del ideea hos mæ som e super 🙂

    Ka me og skriv ett innlægg kordan du har det i ny by 🙂

    Lægge ut bilda av Tromsø 🙂

    Innlægg av jakka fra nelly, hm, naked osv som e dine favoritta no i vinter 🙂

    Farg håre ditt i en kul farge, få ett nytt liv innfør det 🙂 Det hjælpe masse og bare førandre på småting før og få opp bloggen igjæn, vettu 🙂

    Få nån te og ta masseee bilda av dæ ute og lægg dæm ut i dæm innlæggan du lægg inn <3 ikje alle på ett men ett på vær og ett innlægg, bli bra det 🙂

    Masseee du kan blogge om 🙂 Når æ blogga så la æ inn 10 innlægg kvær dag 🙂

    Har trua på at du kjæm snart tilbake igjæn 🙂

    Detta klare du, stå på <3

    Kos og klæm fra mæ <3

  2. Husk også på det at jo mørkere tian bli, jo værre e det og finne nåkka og skrive.. mørke, triste, skummle daga i vente… oktober og november e dæm værste tian innen og bli psykisk syk.. det kan skje alle, ingen vet katti 🙂 kanskje du e på vei inn i dæm dagan dær ? Kanskje dærfør du slit me og skrive innlægg.

    Vanligvis e det ikje vanskelig, e masseee og skrive om 🙂

    Gå på jekta, polaria eller tromsøbadet, sætt dæ på en bænk og skriv alle stikkord du ser rundt dæ, te slutt bli det ett langt og godt innlægg 🙂

    <3

  3. Kan du ha «på innsiden av min telefon innlegg» på bloggen? Og mat test videoer på YouTube?✨

  4. Ååå du er så vakker, Sofie!! Virkelig helt nydelig<3 Veldig forståelig at det er vanskelig å finne motivasjon til å blogge så mye i denne hverdagen + siden så mange gir seg. Det løsner nok til slutt, også er det like gøy å følge deg på de andre plattformene også, så prøv å ikke ha så mye dårlig samvittighet ovenfor bloggingen <3 <3 stooor klem til deg i hvert fall <3

  5. Forstår deg skikkelig godt altså! Bli vanskelig å finne på kruttet på nytt og på nytt liksom… Men du er flink, Sofie! Du leverer jo på mange plattformer, så det er klart det begrenser seg litt. Syns ikke du skal ha dårlig samvittighet for det! <3 1 innlegg om dagen er mye mer enn 0! <3

  6. Du har allt for mye click bates, noe som gjør at jeg har fulgt deg og avfulgt deg flere ganger.. Legger opp til DEN kule overskriften på snap, som om innholdet i bloggen skulle fortelle noe interessant og nytt.. Så er det bare for å få folk innom. Sorry sofie.. Du har mye bra å komme med, men dette gjør at jeg ikke er fast følger

    1. Vet ikke om du har tatt til deg akkurat det jeg skrev her. Men husket at jeg kom med en mer eller mindre negativ bemerkning. Kom derfor tilbake for å gi nok en ny tilbakemelding. Opplever ikke lenger at du lager ” Click bates” på f. Eks snapchat lenger! Føler personlig overskriftene er akkurat det innholdet beskriver! ^^ noe som gjør at jeg er mer interessert i å snoke å gå inn på bloggen din for å lese hva gøy du har å dele med oss når du først blogger!

  7. Oppskrifter på kjøttfrie retter 😊 synes taco med søtpotet hørtes godt ut, og kjekt å prøve å kutte ned kjøtt men vet ikke hvor jeg skal begynne

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *