KOMMER JEG TIL Å ANGRE?

Categories Blogg

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg begynner å bli skikkelig lei av å være blondine. Den siste tiden har jeg fått så lyst til å farge håret mitt brunt, men jeg er livredd for at jeg kommer til å angre. Det tok meg jo bare to uker før jeg begynte å angre sist, og jeg er livredd for at det skal skje igjen. Samtidig så tror jeg at det hadde vært veldig godt for håret mitt, så jeg synes jo brunt hår er så fint. Jeg føler man får enn mer mystisk og kanskje sexy look, sammenlignet med at jeg kanskje får mer en fjortislook med blondt hår? Misforstå meg rett, for jeg ELSKER blondt hår, men jeg tror jeg bare føler at jeg trenger en liten forandring. Hva synes dere jeg burde gjøre? Fortsette å være blond eller farge håret mitt mørkt? 

Jeg føler at om jeg skal gjøre det, så må jeg ha en såpass mørk og kald farge som det jeg har på disse bildene! Hva tenker dere? ❤️

20 kommentarer

20 thoughts on “KOMMER JEG TIL Å ANGRE?

  1. Du kan jo farge det litt mer lys sjokeladebrun først for å se om du trives med det, å heller farge det mørkere etterpå:) Hvis du angrer er det ikke like vanskelig å bli blond igjen:) Jeg bruker å ha i en sånn gloss farge når jeg blir litt lei av det blonde som sakte vaskes ut over sånn 6 mnd:)

  2. Jeg tror du hadde kledd å hatt en dyp, kald mørk farge i hodebunn, og en smule lysere ned i lengdene! Jeg sier kjør på! Kommer til å komplimentere øynene dine veldig godt! ❤️

  3. Vææær blond, du kler det bæst 🥰 ka me og heller ta nån mørkere stripe i det før og få litt innspill i det ? 🙂 Det trur æ du vil kle 😀

  4. Kjør på med mørkere hår, helbleking er litt «fjortiss» ja 😅 Du vil se modnere og mer classy ut med litt mørkere hår 👍🏻 Trenger jo ikke å gå all in, ta det mørkere i røttene og litt lysere i tuppene 😃

  5. Jeg syns du skal gå for det!😁 Du kler det sååå godt! Start litt forsiktig kanskje. God helg, fine!❤️

  6. Men tørr du så kan du gjøre no tøft ut av det 🙂

    Farg det ROSAA <3

    Æ HAR ROSAA HÅR, STOOOOORTRIVES, ANGRE IKJE ETT SEKUND <3

  7. Mørkt! Men syns så mørke farger blir for hardt, tror du hadde kledd skikkelig godt å være mørkeblond/ lys brun.

  8. Prøv først med sånn hårmaske farge fra Maria Nila tror jeg det heter 😄 det vaskes ut etter 3-4 vask så ikke krise om du ombestemmer deg da 😉 finnes masse sånt, hør med frisøren din 😊 jeg synes du kler brunt men skjønner du er redd for å angre!

  9. Tror brun med en grå undertone hadde kledd deg veldig! Samtidig kan du la det vokse og la det hvile litt siden å farge det jevnlig for å opprettholde den mørke fargen skader håret mindre enn å bleke etterveksten gjevnlig! (Selvom det bare er etterveksten spiser blekningsmiddelet, og skader hodebunnen mer i prosessen! ☺️ just do it girl! Også kan du ha en platinablond wig for those special days 🤪😘🙃

  10. Jeg tror at du kommer til å angre deg, hvis du gjorde det sist. Angrer meg hver gang. Og sier alltid ”aldri igjen”.

    Men synes du hadde blitt superfin. Det er bare ikke verdt det. Hvis du vil at håret skal hvile, ikke farg det i det heletatt.

  11. Jeg synes DU kler best lyst hår, alle mennesker kler forskjellig, pga hudtoner, øynefarger osv, parykk kan også se fint ut, men det blir ikke det samme når du farger sitt eget. Du kler det nok, men synes du kler bedre lyst hår pga øynefarge og hudtonen din spesielt. Det er mer deg med blondt også. Skal man til frisøren så kan man liksom ikke ta en hårfarge til albanske/amerikanske/latinske kjendiser fordi det er helt andre trekk og farger.

  12. Å en anna ting, crazy farga skade ikje håre 😀 <3 Det MÅ du vite !

    Alle mørke gjør det, men ikje lyse eller knæsje <3

  13. Tror du ville kledd brunt hår bedre. Det vil få fram de blå øynene dine. Men vær forsiktig at det ikke blir for svart.

  14. Hei hadde ville begynt forsiktig,sett inn noen striper,i forskjellige brun/bege toner med tynne å tykkere striper for mere liv. Ikke gå for mørk,ser fort hardt”ut,klem uansett hva du bestemmer deg for 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *