JEG ER FERDIG MED KARANTENE

Categories Blogg

Jeg var vel egentlig ferdig med karantene i går, men ettersom at jeg kom hjem mandag kveld (for to uker siden) så vil jeg heller si at det var riktig å holde meg hjemme til og med i dag. Jeg tror uansett ikke at jeg kommer til å merke noe særlig forskjell, for jeg kommer til å fortsette å holde meg hjemme så lenge det er nødvendig. Den eneste forskjellen fra da til nå er at jeg kan dra på butikken for å handle, men for å være helt ærlig så frister ikke det noe særlig. Jeg tror jeg bare skal bestille hjemlevering fra Meny, om det går her i Trondheim?

Jeg håper de aller fleste av oss er flinke til å ta ansvar nå, for det er skremmende å se hvilken utvikling det har vært av smitte de siste ukene. Jeg synes også det er trist å høre at det enda er ungdomsgjenger som henger sammen, at noen velger å samles i store folkemengder, at det er stappfulle restauranter der folk nyter en øl i sola and you name it. Dette er en kjip situasjon for oss alle, men så lenge vi alle er flinke nå så kan vi hindre smitten i å spre seg. Om du ikke er redd for deg selv, tenk på foreldrene og besteforeldrene dine. Jeg er selv kjemperedd for mamma, og synes ikke noe om at hun hver dag drar ut døren for å dra på jobb. MEN noen må jo på jobb for å ta vare på andre, og jeg synes vi skal vise nok respekt til alle de som jobber seg ihjel nå til at vi andre holder oss inne <3

21 kommentarer

21 thoughts on “JEG ER FERDIG MED KARANTENE

  1. En ting som var litt morsomt var at jeg gikk på Nelly for å prøve å sjekke om rabatt koden du hadde var NILSEN25 og det var riktig også gikk jeg og leste blogginnlegget for å sjekke om det var rikitg😂

  2. Heihei! Flere Rema 1000 butikker i Trondheim har hjemmelevering nå. Mange frivillige som kjører ut.. sorry viste ikke hvor jeg skulle si det til deg, så ble her. Sjekk ut Rema 1000 Liljendal på insta og Facebook, det har lagt ut all info😊

  3. Det er mulig å bestille fra Meny netthandel i Trondheim, men kapasiteten er sprengt så du må regne med å vente en god stund før du får de levert.

    Hilsen ansatt på Meny ❤️

  4. Mye nytt hele tiden men, de har trekt tilbake det med karantene etter å ha vært i utlandet blant annet hørte jeg.. nå måtte man bare være hjemme om man hadde symptom. Dersom man var syk skulle man følge «barnehage regelen» om å være 1 – 2 dager symptomfri før man kunne gå på jobb/butikken/ut generelt igjen ✌🏼

      1. Helt riktig Sofie. Var å testet meg på legevakten (negativ heldigvis) men fikk da beskjed at alle som har vært i utland må holdes i 14 dagers karantene 🙂 (selv om testen min var negativ og) 😍

    1. Fortsatt 14 dager karantene om du har vært utenlands, Ingen av karantenereglene er blitt mildere 🙏🏽 Håper de som påpeker du må gjøre noe for samfunnet har selv funnet måter å hjelpe til på 😇 Best å holde seg hjemme når man kan siden disse reglene gjelder til 13. April 🙈

    2. Ano: De sa det jo klart og tydelig på pressekonferansen i går at alle som har vært i utlandet skal være 14 dager i karantene. Ikke spre ting du “tror” i en slik situasjon. Her må vi alle være SIKKER på det vi sier! Er ikke rart folk blir forvirret og useriøs ellers vel?!

  5. Hei! Jeg følger egt ikke så mye med på blogg men går ikke dette viruset utover det dere bloggere tjener?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *