SPØRSMÅL JEG ER LEI AV Å BLI SPURT OM

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Body HER


Husk at dere får 25% på NLY ved å bruke rabattkoden: NILSEN25 ❤️KLIKK HER ❤️

Skal du få barn snart?
Er det et spørsmål som jeg har fått nesten hver uke siden jeg begynte å blogge så er det om jeg skal få barn snart. Jeg svarer det samme gang på gang, og svaret vil enn så lenge være nei. Jeg har fortsatt ikke lyst på barn, og det endrer seg ikke på bare en uke. Dere kan begynne å spørre meg igjen når jeg er rundt 30 år, for det kan være at jeg har endret mening når den tid kommer.

Er det slutt mellom deg og Morten?
Det er lenge siden jeg fortalte at jeg ønsket å være mer privat når det kommer til forholdet mitt, og jeg er ferdig med å dele diskusjoner, planer og ting som egentlig bare er mellom Morten og meg. Jeg har selv fått erfare hva andre har snakket om når de har uttalt seg om at det ikke har vært bra for forholdet å være så alt for offentlig, og alt jeg kan si er at jeg forstår det veldig godt. Alle skal ha en mening om dere, det oppstår rykter og det er mange der ute som ønsker å ødelegge. Om det hadde vært sånn at det hadde vært slutt mellom Morten og meg, tror dere at jeg hadde svart på det på en kommentar på bloggen? Skjer det noen store endringer i livet mitt så hadde jeg selvfølgelig delt det med dere, men er det ikke opp til meg når jeg selv hadde ønsket å dele? Hva om jeg hadde gått gjennom et brudd nå, og jeg hver eneste dag skulle få spørsmål om det? Hadde du selv likt det? Jeg høres nok streng ut nå, og kanskje jeg er det. Jeg er bare lei av å få kjeft i kommentarfeltet for å overse slike kommentarer, når jeg allerede har svart på det 298498493 ganger.

Er du uvenn med xxxx?
Jeg for så ofte spørsmål om jeg er uvenn med både den ene og den andre, og som jeg allerede har fortalt der tusen ganger så kommer jeg aldri til å dele slike ting på bloggen min. La oss si at Martine og jeg hadde hatt en kjempestor krangel og hadde en liten pause fra hverandre, hvorfor skal jeg fortelle dere det? Det er jo mitt privatliv, og i tillegg så synes jeg det bare er flaut med alle de som tar kranglene sine ut i det offentlige. Ingen har noe med det å gjøre, utenom de menneskene som eventuelt er innblandet. Nå er det jo generelt veldig lite dramatikk i livet mitt, men det er vel også viktig å påpeke at selv om man ikke henger med noen lengre, så trenger det ikke alltid å være noe helt sykt som har skjedd. Det er så mange av vennene mine som jeg kanskje møter 1-2 ganger i året, men vi er ikke uvenner av den grunn.

Spørsmål som jeg har unngått å svare på tidligere
Har du prøvd å spørre meg om et spørsmål et par ganger tidligere, og jeg forsetter å unngå å svare på det, så betyr det at jeg ikke ønsker å kommentere saken. Jeg har valgt å leve livet mitt i et offentlige (kan noen ganger ikke forstå hvorfor), men det vil likevel ikke si at jeg har sagt fra meg retten til et privatliv. Jeg føler ikke for å dele alt med alle, og om jeg ikke velger å svare på noen spørsmål så er det ikke vits å spørre om det samme fire – fem ganger til. Takk på forhånd <3

8 kommentarer

8 thoughts on “SPØRSMÅL JEG ER LEI AV Å BLI SPURT OM

  1. Betyr det her litt at du ikke ønsker nye lesere eller? Jeg er ikke ofte her inne og skulle jeg ha stilt spørsmål om noe så hadde det helt sikkert vært noe som allerede er stilt. Nye lesere blar seg mest sannsynlig ikke bakover i arkivene dine.

    1. Det har jeg aldri sagt, og har svart gjentatte ganger på enkelte spørsmål på grunn av akkurat det. Jeg må likevel få lov til å bli lei av å bli spurt de samme tingene gang på gang, det hadde nok du også blitt, hehe! Jeg synes også at barn og forhold er en privatsak, og ikke noe noen andre egentlig har noe med. For alt dere vet så hadde jeg kanskje slitt skikkelig med å få barn, og da kunne det vært sårt å bli spurt om dette hver eneste dag nesten. Dette gjelder ikke bare meg, men alle. Jeg synes noen spørsmål er for privat til å spørre en vilt fremmed.

  2. Rart du sier du er lei, men velger å svare på de samme spørsmålene i eget innlegg hver uke😂

    Forresten, hvis du bruker riktig størrelse på bukse, så slipper du å dra den så langt opp for at den skal passe. Eller ville du vise cameltoe?

    1. Til anonym bruker: du burde kanskje slå opp cameltoe i ordboken før du uttaler deg om at Sofie har det på bildene. Jeg kan vertfall ikke se noen antydning til dette. I tillegg burde du slå opp ordet hyggelig og pugge betydningen, du har tydeligvis ikke skjønt hva det ordet innebærer enda. Mens du er igang kan du også slå opp highwaist og boyfriendjeans siden du tydeligvis tror at alle bukser skal slutte rett ovenfor rumpen.

      Til Sofie: du ser kjempefin ut og jeg håper du klarer å overse idiotiske kommentarer som jeg ser du får noen ganger.

  3. Hei Sofie!
    Jeg er mye eldre enn deg (37år😱), men vettu hva jeg forstår deg så utrolig godt!
    Selvom du er en influenser og får spørsmål i hytt og pine så skal det ikke være nødvendig å svare om og om igjen på de samme spørsmålene! Vi som følger deg og har fulgt deg siden du startet vet disse spm kommer hele tiden, ny følgere må gå igjennom siden din å lese. Det er vårt ansvar også! I tillegg når det kommer til enkelte spm, så er det sårende! Tenk om det er noe som gjør at man ikke får barn!? Spiller det noen rolle når du ønsker få barn? Nei vettu hva, folk er så jævlig nysgjerrige!!!
    Hev deg over det Sofie!!! Du er ei fantastisk jente med gode verdier og holdninger 🙂
    Stå på videre❤️

    1. Takk for forståelsen <3 Og det er så sant som du sier, for man vet aldri hva personen du spør går gjennom. Uansett, tusen takk for en veldig ifn kommentar <3 Håper du og dine har det bra i disse tider. Masse klemmer <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *