JEG ER SÅ HELDIG

Categories Blogg

Hva i alle dager har skjedd her?? haha

Litt av en vert <3

Noen ganger kan det virkelig slå meg hvor ekstremt heldig jeg er når det kommer til vennene mine. Det er ingen selvfølge å finne gode venner som virkelig heier og støtter på deg, men jeg har virkelig vært så heldig at jeg er omringet av fantastiske mennesker. Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg har gjort for å fortjene det, men shit så heldig jeg er. Jeg vet dette er veldig random, men jeg følte bare for å dele det med dere. Jeg føler jo et vennskap til alle dere som trykker dere inn her også, og det er nesten litt rart at jeg har blitt så glad i dere med tanke på at jeg egentlig ikke har en anelse om hvem du/dere er. Jeg håper bare at jeg er så heldig at jeg får møtt dere en dag, det hadde vært så hyggelig!

Som mange av dere sikkert så på Snap og Instagram så var jeg sammen med Elise i går. Vi var på en liten julehandel, og det jeg kan konkludere med er at jeg har møtt min overmann når det kommer til shopping. Som dere allerede vet så er jeg veldig dårlig med penger, og ender alltid opp med å kjøpe så mye greier som jeg egentlig ikke trenger, men bare har veldig lyst på. Selv om jeg har skjerpet meg ekstremt mye den siste tiden, så er det likevel lenge siden jeg har møtt noen som shopper mer “unødvendige” greier enn meg. Jeg har innsett at jeg må begynne å shoppe med Elise, for da drar jeg hjem med god samvittighet, haha!

Jeg kjøpte to kalendere til Morten i år, i tillegg til masse godteri.

Celine måtte også fåå! Jeg håper bare at hun kan spise det som er i uten å bli dårlig i magen.

Etter shoppingen dro vi hjem til Elise for å kose oss med mat, godteri og serie. Vi endte opp med å se “Skitten Snø” som er en ny serie på NRK. Jeg er generelt litt skeptisk til norske serier, men denne var så bra at Elise og jeg så ferdig hele sesongen. Om du ikke har noen planer i helgen, så vil jeg virkelig anbefale deg å se den. Det eneste som er kjipt er at Isak fra skam aldri vil bli det samme igjen 🙁 haha.

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG ER SÅ HELDIG

  1. Så härlig! God fölelse å föle seg heldig! Å ha gode mennesker rundt seg betyr sååå mye! Tipper de som har deg som venn er glad for å ha deg også! <3
    Ha en fin kveld! Klem! <3

  2. Ønsker dere en riktig god førjulstid, både til deg, Morten og ikke minst søteste Celine ❤️ Hvis Celine ikke tåler den julekalenderen (tvi tvi på at hun gjør det) så har jeg et tips (så hun ikke føler seg utenfor i adventstiden😅) Jeg har en kjempe koselig filt julekalender formet som et juletre med små lommer til å henge opp på veggen (brukes om og om igjen👌🏼) Der fyller jeg opp med hundegodis min voffers elsker (må legge i en og en da, eller blir det 24 på en dag for å si det sånn😂) Da kan du legge ting Celine liker og tåler i den😄 Jeg henger den også slik at hunden min kan hente opp de tingene hun klarer få tak i selv, som småben, denta ol. Bare et lite julekalender tips fra en hundeelsker til annen❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *