EN LISTE OVER DAGEN I DAG

Categories Blogg

Bildene er tatt av @kroklifoto

Humør
Jeg våknet opp klokken 08.00 i dag, og det er ingenting som gjør meg mer glad enn stå opp tidlig. Jeg føler bare at jeg får så mye mer ut av dagen når jeg står opp tidlig og gjør noe med livet istedenfor å bare sove. Det skal sies at hele dagen min kan bli ødelagt om jeg sover for lenge, så jeg er veldig opptatt av å ha gode rutiner i hverdagen.

Tanke
Jeg måtte sende melding til Andrea Badendyck å fortelle henne at jeg synes det  var så fint å se at hun hadde begynt å blogge igjen. Jeg savner å se mange av de “gamle” bloggerne på topplista, det er jo tross alt de jeg forbinder med det å blogge. Det siste årene har det jo vært mye Paradise Hotel (inkludert meg selv) og jeg kjenner at jeg bare har savnet de bloggene jeg fulgte med på da jeg var ungdom. Jeg føler bare den siste tiden at alle har snakket om å slutte å blogge, og at det virker som at alle er lei. Jeg skal ikke si at jeg ikke kan forstå det ettersom at mange har vært i denne bransjen lenge, og har daglig måtte håndtere negative og slemme kommentarer. Jeg synes bare blogging er så utrolig fint, og selv om YouTube virkelig har blitt en greie de siste årene så vil det aldri være blogging. Jeg elsker at det er to helt forskjellige ting, og det burde jo være plass til begge. Jeg kommer i alle fall ikke til å slutte å blogge, selv om jeg har begynt med YouTube også. I can do both 😉

Bekymring
Det er ingen hemmelighet at økonomi har vært en bekymring for meg dette året. For det første så startet jeg året med å bruke alt for mye penger, også endte dette huskjøpet opp med å bli veldig dyrt. Det er også stressende å aldri ha en fast inntekt når man plutselig sitter med masse lån. Det var noe annet da vi leide, for om ting skulle være vanskelig så hadde det bare vært å sagt opp leiligheten. Som jeg har fortalt dere før så har jeg alltid vært redd for å ha lån, så det er nok bare en prossess? jeg må gjennom. Det er jo tross alt ikke en dårlig ting å ha lån, selv om det kan være skummelt å skylde penger.

Hva jeg gleder meg til
Jeg gleder meg til å trene, spise god mat og bare kose meg. Lørdag og søndag er virkelig de beste dagene i uken.

Det som har sjokkert meg
Hollywood fruer er virkelig noe for seg selv. Jeg synes det er helt fascinerende å se hvordan de lever, og føler nesten at det ikke kan være ekte? Det er jo ingen hemmelighet at mye er staget, men de krangler jo HELE TIDEN? De er jo verre enn hvordan vi var mot hverandre på barne/ungdomsskolen. Jeg synes bare det er helt sjokkerende å se hvordan voksne mennesker holder på. De krangler over absolutt alt, og lager drama av den minste ting. Det som er litt morsomt å se er jo at det er de som er godt voksne som sitter å hater i kommentarfeltet til VG, så kanskje det skjer noe med deg jo eldre du blir? Lets hope not 😂

Melding
Det er nok ingen hemmelighet at Morten og jeg har veldig forskjellige måter å rydde på. I går da jeg la meg før han etter at han hadde rotet så mye at jeg fikk OCD i det jeg gikk inn døren, så spurte jeg han om kan kunne være så snill å rydde på “Sofie måten” og ikke “Morten måten”, haha.

Telefonsamtale
Jeg hater å snakke i telefonen, så jeg har ikke hatt en eneste samtale i dag.

Irritasjon
Det er ingenting som har irritert meg i dag, så jeg har ikke noe å klage på.

Snapchat
Jeg har en vane med å si “åh gode gud” om det skjer noe bra eller overraskende, og Elise synes at dette var veldig underholdene. Det som er morsomt er at hun trodde at jeg sa “åh min gode gud”, så hun gikk rundt i LA å etterlignet meg med akkurat denne setningen. I dag da jeg satt å så på Hollywood fruer så sa hun ene AKKURAT den setningen, så da måtte jeg selvfølgelig sende det til Elise. Ikke veldig morsomt for dere akkurat, men det er veldig morsomt for oss.

Serie
Skitten snø og Hollywood fruer. To veldig forskjellige seier, men du blir hekta på begge.

6 kommentarer

6 thoughts on “EN LISTE OVER DAGEN I DAG

  1. Ja, huff! Jeg skal absolutt ikke bli en sånn sur, gretten eldre dame som kommenterer dritt! Det er jo helt sjukehus som noen holder på! Haha, meget underholdende, men også forkastelig! Mange med dårlig selvfölelse desverre! Only people who are not happy with themselves are mean to others! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *