JEG ER SÅ RØRT

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Genser HER / Biker HER

Hvor fint er det ikke å tenke på at om man har det bra på innsiden, så vil det også vises på utsiden? Jeg kan med hånden på hjertet ikke huske sist jeg hadde det så bra som det jeg har det akkurat nå, og det rører meg med alle de fine tilbakemeldingene jeg får fra dere. Alt som har vært vanskelig de siste årene, har begynt å gi slipp litt etter litt. Jeg våkner opp nesten hver eneste dag og er i strålende humør, og jeg kjenner på en lykkefølelse jeg ikke har har kjent på tidligere. Det gjør meg derfor så glad at dere ser det, og ikke minst at dere gir meg så mange fine tilbakemeldinger 💕Jeg tror jeg bare hadde behov for å gjøre noen endringer i livet mitt, og faktisk begynne å gjøre de tingene som gjør meg lykkelig. Jeg føler at det er mange av oss som lever etter andres lykke, og at man ikke følger egne drømmer og behov for man er redd for å såre eller skuffe noen andre. Jeg vil uansett bare takke, takke for at dere er så fantastiske som dere er.

Selv om livet smiler for tiden, så har jeg dessverre begynt å bekymre meg veldig mye over Celine. Jeg har innsett at hun begynner å bli gammel, og at jeg kanskje etterhvert må forberede meg på at ting kan skje. Celine er jo den som betyr aller mest for meg, så selvfølgelig er jeg livredd for å miste henne. Jeg måtte derfor felle noen tårer når jeg kom hjem i går, og måtte egentlig bare le av meg selv som satt å gråt på kjøkkengulvet for ingen grunn 😂 Det er jo ikke noe som har skjedd, og hun har jo ikke gitt noen utrykk for at hun begynner å bli gammel eller ikke er i form. Jeg er bare så redd for å miste henne, så følelsene kan noen  ganger ta litt overhånd.

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG ER SÅ RØRT

  1. Fantastisk at du har det så bra nå! <3 Ønsker kun det beste for deg, det fortjener du, skjønne! <3

  2. Jeg forstår veldig godt hvordan du har det. Mi tispe er bare 6 år, men jeh kjenner på redselen over å misye henne konstant. Jeg elsker henne mer enn noen andre. (Samboer er like under).

  3. Jeg mistet hunden min for 2,5 år siden. Hun var det snilleste, mildeste, godeste vesenet jeg noen gang har kjent❤ Jeg har 2 barn, men hun kom før dem og var som mitt første. Jeg tenker ofte på henne, og av og til blir jeg slått ut av at hun faktisk er borte…i går gikk jeg på kjøkkenet da jeg plutselig fikk et flashback om at hun sto bak meg og lurte på om hun skulle få en godbit… da kom tårene for første gang på lenge. Skjønner godt at du er redd for å miste Celine❤

  4. Hvordan er genseren i strl? Blir den bare breiere om man vil ta en større strl for å få den litt oversized? Hvilken strl har du?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *