SATSE PÅ NOE NYTT? LEGGE NED BLOGGEN?

Categories Blogg

Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg har tenkt den siste tiden på fremtiden. Jeg har vært frem og tilbake med hvor jeg skal bo, om jeg skal bli værende i Oslo eller dra til Tromsø å vente på at jeg kan reise igjen? Om jeg skal slutte å blogge, blogge mindre eller begynne å gi 100% her igjen? Skal jeg satse mer på YouTube? Hvor ofte burde jeg legge ut noe på TikTok? Hvordan bilder skal jeg legge ut på Instagram, og hva vil jeg egentlig satse på?

Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at blogging ikke er det den en gang var, og det er heller ikke noe hemmelighet at det ikke er like kult eller populært mer. Det er bare å ta seg en titt på topplisten, og man kan se en ganske stor endring i lesertall hos de fleste av oss. Som jeg har sagt flere ganger tidligere så er jeg ikke klar for å legge ned bloggen, og jeg tror jeg kan klare å satse 100% på flere plattformer om jeg bare får hjelp. Jeg har vært veldig sta på at jeg skal klare ting selv, men etter en lang prat med en venninne så innså jeg kanskje at det ikke er så dumt å få litt hjelp.

Ikke bare vil det spare meg for mye tid om noen andre klipper videoene mine, men kvaliteten vil også bli helt annerledes. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at jeg ikke er noe særlig profesjonell når det kommer til redigering, så hvorfor ikke få hjelp av noen som faktisk kan og som har interesse for det? Jeg vil legge tid i bloggen, men jeg vil også legge mye tid i YouTube og Instagram. For å være helt ærlig med dere så er det nok der jeg kommer til å satse fremover, men jeg vil likevel legge ned mye tid og energi her også.

Jeg har derfor bestemt meg for å få en eller to som kan hjelpe meg med redigering og bilder, sånn at jeg kan bli mye mer aktiv på YouTube-kanalen og Instagrammen min ❤️ Jeg har så mange ideer, og jeg gleder meg veldig til å kunne dele alt med dere. Jeg kan love dere at det kommer mye innhold fremover, og med engang jeg kan reise igjen så skal jeg i alle fall skape MYEE bra innhold. Jeg gleder meg så til reisvlogs, og en mer spennende hverdag i USA.

8 kommentarer

8 thoughts on “SATSE PÅ NOE NYTT? LEGGE NED BLOGGEN?

  1. Jeg er SÅ glad for at du fortsatt vil blogge!!! Elsker å klikke meg inn her! 😀 Tror det er super smart i å få litt hjelp, spesielt til klipping, da det må ta MYE tid skjønner jeg! Godt valg! Jeg også gleder meg til du kan reise igjen! Hehe! 😉 Klem! <3

  2. Flytt til Tromsø og bruk ventetiden på å ta en utdannelse. Det blir enda noen år til du kan reise. Tvi tvi 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *