JEG HAR BESTEMT MEG

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Jakken er dessverre utsolgt, men du finner kåper. HER / Bukse. HER / Sko. HER

I går dro Morten og jeg på Starbucks for å jobbe litt, og det er virkelig noe jeg skal begynne med 1-2 ganger i uken. Jeg tror ikke dere kan forstå hvor bra jeg jobbet med engang jeg ikke satt hjemme i stuen, sånn som jeg gjør nå. Jeg har seriøst brukt 3 timer på to blogginnlegg på grunn av at jeg har sett serie, spist, spilt ludo, lekt Ariana Grande and you name it. Det skal ingenting til for å distrahere meg, men på Starbucks fant jeg en ro jeg ikke hadde hatt på lenge. Sett bort i fra de som åpenbart tok snikbilder haha. En liten heads up til alle der ute, det er så enkelt å legge merke til, men det kan jo godt være at du ikke bryr deg. 

Jeg har vel egentlig allerede bestemt meg for å dra på fredag, slik at jeg kan starte helgen med å ha unnagjort alt av jobb. Kanskje jeg får til å jobbe så mye at jeg kan ta meg “fri” i helgen? Det hadde vært sykt digg. Jeg får også jobbet mye bedre med YouTube når jeg ikke har bloggen hengende over meg. Nå som jeg skal reise til Tromsø så må vi få spilt inn litt videoer på forhånd slik at det er noe som kommer ut de neste ukene. Jeg så forresten at det var meldt snø i Tromsø, samtidig som at det er meldt 18 grader og sol her??? Jeg måtte sende melding til mamma og informere om at det er meldt vinter i Tromsø, og alt hun svarte var “så artig 😀“. Du vet du har bodd for lenge i Nord-Norge når du synes det er morsomt at det kommer snø i september haha. 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG HAR BESTEMT MEG

  1. Hun nye deltageren på ex on the beach ligner sykt på deg 😂 haha. . Dønn likt smil å alt

  2. Wow! Så flott du er! Du kledde den jakken sååå bra!!! Og jeg gleder meg til å höre deg prate nord norsk forresten!
    Haha! 😉 Klem! <3

  3. Jeg pleier å studere på biblioteket et par ganger i uken. Får en helt sinnsyke arbeidsro der og slipper å føle at jeg må kjøpe noe på disken hele tiden fordi jeg sitter så lenge på kafèn 😉

  4. Hvorfor har du alltid på deg altfor trange bukser? Du må jo alltid ha hånden dun over magen. Sånn som på Nelly- eventet. Kan du ikke bare gå med din størrelse og være stolt over det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *