JEG HAR BLITT BYTTET UT

Categories Blogg

Mamma har alltid vært en sånn person som har blitt elsket av alle. Hun har for eksempel alltid barn rundt seg, og er den personen nesten hele familien ringer til når det er noe. Jeg har prøvd mange ganger å fortelle henne at hun må huske seg selv oppi det hele, men jeg tror bare noen mennesker er sånn. Mamma er og har alltid vært tvers igjennom god, noe som automatisk gjør at mennesker tiltrekker seg henne. Det morsomme er at det ikke bare er mennesker, men dyr også. Da jeg fikk Celine bodde jeg hjemme, og Celine var nok mer glad i mamma enn hva hun var i meg. Jeg var jo bare ungdom, så hun fikk nok litt mer den rollen som “eier”. Da vi flyttet til Trondheim ble jeg hennes nærmeste, og siden det har Celine vært ekstremt avhengig av meg. Hun elsker menneskene rundt meg, men har hun mulighet til å sitte på mitt fang eller være rundt meg så er det alltid det hun velger også.

Det er derfor veldig morsomt å se hvor mye hun har søkt til mamma etter at vi flyttet hjem. Hun elsker å være rundt henne, og sitter seriøst å venter på henne helt til hun kommer hjem fra jobb. Hver eneste gang hun hører en bil eller stemme utenfor så spretter hun opp, og står å venter ved døren. Jeg trodde aldri jeg skulle få oppleve å se at Celine søker til noen andre enn meg, men hun er altså helst frelst av mamma. Jeg dømmer henne ikke, for jeg hadde selv valgt mamma fremfor meg selv 10 av 10 ganger 😂Jeg har med andre ord blitt byttet ut, og det var virkelig ikke noe jeg hadde forventet. Nå vet jeg jo at Celine alltid har vært veldig glad i mamma, men jeg har vært hennes number one (liker jeg å tro selv). Så det er litt morsomt å se hvordan Celine venter på henne hele dagen, men nesten ikke bryr seg om jeg drar bort, haha.. Jeg kjenner likevel at jeg er veldig takknemlig for det ettersom at jeg skal reise en del frem og tilbake de neste årene, og det er fint å se at hun har slått seg så til ro her ❤️🐶

1 kommentar

1 thought on “JEG HAR BLITT BYTTET UT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *