JEG HAR FARGET HÅRET BLÅTT

Categories Blogg

Reklame | Sjakkmatt & Annonselenker Nelly

Buksa er dessverre utsolgt, men du finner en identisk. HER / Genser. HER

Som jeg skrev i går så skulle jeg til frisøren for å farge håret mitt i en litt crazy farge, og det ble BLÅTT. Jeg vet ikke om dere husket når jeg spurte på Instagram om jeg skulle ha rosa eller blått hår? Vel, nå vet dere hva dere stemte på. Jeg hadde vel egentlig bestemt meg for blått på forhånd, men så hadde jeg også litt lyst til å prøve rosa hår. Jeg er likevel glad for at jeg gikk for den fargen, for herregud så fornøyd jeg er. Jeg synes det er utrolig fint, og det passer skikkelig bra nå som det er festival. 

Det er vel egentlig ikke en farge jeg har i håret, men shampooen dere kan se på bildet over her. Fargen vil derfor forsvinne etter noen vask, og da er det tilbake til Benjamin for å bleke ettervekst og stripe over håret mitt. Benjamin jobber forresten på Sjakkmatt som ligger sentral på solsiden. Det er kjempeenkelt å komme seg dit både med buss og bil, og er dere på utkikk etter en dyktig frisør så vet dere hvor dere skal gå. Om du ønsker å booke time så kan du gjøre det på: 469 54 100 eller kontakte Benjamin på Instagram: Benjihair

9 kommentarer

9 thoughts on “JEG HAR FARGET HÅRET BLÅTT

  1. Du ble knall fin me det blåe håret. Æi har hatt det en gang, men synes det va så vanskelig tanken på klær om ka som passet til osv. Men e jo ikke vanskelig for dæi som passer alt uansett 😊💗

  2. Du ble sykt fin med blått hår! Elsker det, men som frisør fikk jeg sikkelig trang til å si dette…

    Blå pigmenter setter seg utrolig gått i håret. Du har porøst og lyst hår. Du kommer nokk til å måtte lysne håret eller ta en dyp rens på det. Selv om det bare er en fargebalanse setter pigmentene seg godt. Spesielt hvis du bruker den flere ganger på kort tid! Det vil bli sjøgrønt når du vasker det ut!

    – Frisøren Malin

    1. Yep, helt riktig. utrolig vanskelig å få ut pigmentene da det går over til grønn om man prøver og det fader. ville vært rart om frisøren ikke “advarte” om det på forhånd.
      Erfart både selv, og med andre. Har også hatt en merkelig “hair paranormal activity” med lilla, når jeg prøvde å få det helt ut :’) Man vet aldri med hår og farge! 🙂 men gøy er det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *