NOEN AV DE TINGENE JEG VIL OPPNÅ

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER

❣️ Jeg vet ikke helt hvorfor interessen for Instagram ikke har vært der tidligere, men jeg har absolutt begynt å satse mer på å bygge en god profil der. Det er vel egentlig bare sunt å ikke ha vært så alt for opphengt, men skal jeg være i den bransjen her så er det virkelig bare å hive seg rundt. Jeg er dessverre ikke den typen som har inspo feed da jeg synes det er skikkelig kjedelig, men jeg prøver å ha en god blanding av selfies, hverdag og reising. 

❣️ Er det en ting jeg virkelig ikke har fulgt meg på så er det statistikken min på Snapchat, så dere kan tro jeg ble ganske sjokkert da jeg oppdaget at jeg har litt i underkant av 80.000 abonnenter. Det er helt sinnsykt mange mennesker, så det er vel kanskje på tide at jeg begynner å være litt mer aktiv og kreativ på den fronten. Jeg er jo en sånn person som elsker Snapchat, så jeg ser jo ingen grunn til at jeg ikke skal bli enda mer kreativ. Det er bare noen ganger litt vanskelig å vite hva man skal legge ut når jeg jobben min går ut på å sitte i sofaen haha. 

❣️ Jeg har bestemt meg for at jeg må jobbe litt mer med egen usikkerhet, for jeg tror faktisk ikke dere kan forstå hvor usikker jeg til tider kan være. Det passer jo veldig dårlig med tanke på jobben min da mye av det jeg sier og skriver blir over analysert og oppfattet helt feil. Jeg har hatt perioder der jeg har måtte få vennene mine til å lese over vanlige innlegg som “ukens handel” bare for å være sikker på at jeg ikke sier eller skriver noe som kan oppfattes på en sårende måte. Jeg er også livredd for å skrive noe som kan gjøre at jeg blir hengt ut av noen andre, så jeg kan være veldig forsiktig til tider. Jeg må derfor begynne å slappe mer av, og slutte å være så ekstremt redd for alt. Jeg er tøff på mye, men det er også veldig mye jeg kan være ganske sårbar rundt. 

❣️ Jeg vet jeg har sagt dette flere ganger før, men er det noe jeg virkelig skal bli flink på så er det YouTube. Målet er jo å en dag få over 100.000 abonnenter på kanalen vår, og da er det virkelig på tide å begynne å jobbe hardt. Jeg har vært så fokusert på bloggen at det har vært vanskelig å skulle fokusere så mye på noe annet, men jeg kjenner at jeg er klar for å gi YouTube litt mer tid. Denne bloggen har jo blitt babyen min, så det vil alltid være viktig for meg å prioritere den. Jeg har vel likevel innsett at det er plass til begge, og jeg har endelig funnet motivasjonen til å begynne å dele mer av livet mitt på video. Det er jo tross alt en helt annen måte å bli kjent på, og jeg føler at det til tider kan være mer ekte. 

❣️ Jeg har så lyst til å skrive bok, men det må være rett tid. Det er mye som dere ikke vet om meg, og når jeg først skal dele det så ønsker jeg at det skal være bra. Jeg har en vanskelig historie å fortelle, og det er derfor viktig for meg å vite at jeg er i trygge hender. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *