JEG HAR FÅTT BESØK

Categories Blogg

Har dere noen venner dere bare vet at alltid kommer til å være der, uansett hva som skjer? Om du har noen sånne, så håper jeg du vet hvor heldig du er. Jeg er heldig, for jeg har mange gode venner rundt meg. Det er ingen selvfølge, så jeg håper du er flink til å sette pris på det. Julie er en av de vennene jeg har hatt lengst, og uansett hvor mye vi har vokst på hver vår måte så har vi alltid holdt sammen. 

Bare de siste 5-6 årene så har Julie bodd mer i utlandet enn hva hun har bodd i Norge. Det har vært perioder der vi nesten ikke har snakket sammen, men likevel så har aldri det endret noe. Det er så deilig å ha slike vennskap der du ikke alltid må være 100% tilstedet for å beholde vennskapet, for spør du meg så er ikke det ekte vennskap. 

Det er ingenting jeg setter mer pris på enn de dagene jeg får vært med denne fantastiske jenta, så dere kan tro jeg er overlykkelig nå som hun endelig kom på besøk igjen. Julie skal bare være her en natt da hun må til Tønsberg for å jobbe, men denne dagen skal virkelig utnyttes. Jeg vet jo aldri når jeg ser henne igjen, så jeg må være flink til å ta de mulighetene jeg får haha!!

Takk for at du er du ♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *