VI ER PÅ VEI TIL..

Categories Blogg

Akkurat nå sitter jeg i bilen sammen med Martine og Pernille, og vi er på vei til….. SVERIGE!! Siden ingen av oss har noen særlige planer i påsken så ble vi enig om å ta oss en harrytur istedenfor. Jeg har enda ikke fått noe påskeegg av Morten, så jeg krysser fingrene for at han leser dette innlegget og bestemmer seg for å kjøpe et påskeegg til meg i Svergie hehe. Vi er 7 stykker som reiser i dag, så jeg var en av de uheldige som endte opp som sjåfør. Tidligere elsket jeg å kjøre bil, men de siste årene så har jeg blitt litt.. redd? Det har nok noe med at jeg ikke har kjørt noe særlig etter jeg vraket bilen min, så jeg tror jeg har godt av å flytte til Trondheim slik at jeg blir vandt til å kjøre bil igjen. Vi skal jo tross alt kjøpe oss Tesla, og det er jo favoritt-bilen min etter Ferrari, Lamborghini og Porsche haha! 

Vi skal forresten handle masse mat i Sverige nå, så om dere har noen gode tips til digg vegetarmat som ikke selges i Norge så blir jeg superglad <3 PS: Dette innlegget ble selvfølgelig skrevet før vi kjørte, så jeg kjører ikke samtidig som jeg blogger ;ppp 

3 kommentarer

3 thoughts on “VI ER PÅ VEI TIL..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *