JEG HAR FLYTTET UT

Categories Blogg

Jeg følte meg nesten hangover i dag etter en veldig lang dag i går med pakking, flytting og bæring. Det var ikke noe stress å få møblene ned fra leiligheten min, men det var verre å skulle bære de opp i Fredrik sin som ligger i femte etasje uten heis… Vi begynte vel i 13 tiden, og jeg tror jeg var tilbake på hotellet i 20.00. Jeg kjenner jeg er evig takknemlig for at vi er ferdig med det i dag, og det eneste som gjenstår nå er å vaske ut av leiligheten. Jeg var usikker på om jeg skulle leie inn vaskehjelp eller ikke, men ettersom at jeg bare har bodd der i tre måneder så føles det litt unødvendig. Det er jo begrenset hvor skitten en leilighet kan bli på så kort tid, i tillegg til at jeg nesten ikke hadde med meg ting dit så jeg har jo ikke fått brukt 90% av skapplassen en gang 😂

Etter at jeg er ferdig med å vaske, så skal jeg rett hjem å dusje og ordne meg før jeg skal ut å nyte den siste dagen jeg har i Oslo. Nå skal jeg jo tilbake hit om ikke så alt for lenge, men jeg regner med at været ikke vil være like bra neste gang jeg er her. Det begynner jo å nærme seg mørkere og kaldere tider, så det er bare å nyte det fine været mens vi har det. Jeg sjekket værmeldingen for Tromsø fremover, og jeg kan vel ikke akkurat si at den var så veldig oppmuntrende. Jeg vet jo uansett hvor jeg flytter, så det er jo bare å bite i det sure eplet og bli vandt til det. Det er jo tross alt bare 3!! måneder igjen av 2020, og forhåpentligvis så er jeg på vei til varmere strøk i starten av 2021.

1 kommentar

1 thought on “JEG HAR FLYTTET UT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *