JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Du finner lignende kjoler HER

Hvor er kjolen fra?
Den er fra Nelly, men det ser ut som at den er utsolgt dessverre 🙁

Kan man være venn med eksen?
Jeg vil si både ja og nei. Det spørs jo veldig på hvilke type personer man er, om man får seg en ny kjæreste som kanskje ikke liker det, om det dukker opp ting i ettertid eller ikke. Noen ganger går det nok veldig bra, mens andre ganger går det nok ikke fullt så bra. Jeg tenker at det ikke finnes noe fasit på det, og om man ikke får det til å fungere som venner så er det jo ikke vits til å tvinge frem et vennskap heller. Move on and be happy

Hva er det beste valget du har tatt hittil i livet ditt?
Det høres kanskje rart ut å si, men det må nok være å takke ja til Paradise Hotel. Jeg har fått så mye fint i livet mitt på grunn av det, så det er noe jeg aldri kunne vært foruten. Alle menneskene jeg har fått blitt kjent med, jobben min og mulighetene som har kommet i ettertid. Det verste var at jeg vurderte å takke nei på grunn av en gutt, TAKK GUUUD for at jeg ikke gjorde det.

Får du mye stygge kommentarer?
Nei, det vil jeg ikke si. Jeg fikk masse stygge kommentarer for noen år tilbake da jeg var veldig yolo, men etter at jeg roet meg litt ned så forsvant 99% av de stygge kommentarene også. En ting jeg lurer på av ren nysgjerrighet, liker dere å følge noen med masse sterke meninger og som gjør en del ting som fort kan bli upopulært? Eller vil dere helst følge noen som ikke har så særlig mye meninger, og som egentlig bare er søt og snill? For min egen del så tenker jeg helt klart førstnevnte, men jeg føler at med tiden så har man mistet mange sterke stemmer for at man rett og slett ikke orker alt hatet som kommer med. Hva tenker dere?

Hvor mange fridager i uken har du?
Jeg tar meg svært sjeldent fri da det alltid er noe som må gjøres, oppdateres eller forberedes. Derfor har jeg heller bestemt meg for at søndager er en litt mer chill dag for min del, og jeg prøver alltid å ha ting ferdiggjort slik at jeg bare kan sove så lenge jeg vil, ikke tenke så mye på jobb og bare være mer tilstedet for menneskene rundt meg.

Hva synes du om den nye casten til bloggerne?
Det er en veldig fin gjeng as always, og Bloggerne er helt klart en av mine favoritter når det kommer til TV-programmer <3 Jeg håper likevel at det en dag kommer en skikkelig yolo inn i casten, som bare bjuudar på uten å måtte tenke så mye på hva alle andre mennesker tenker og tror. Jeg var selv livredd da jeg var med på Bloggerne for at noe skulle fremstilles feil eller for at noen skulle mislike meg, noe som jeg synes er ganske kjipt den dag i dag. Jeg kunne gitt dere så mye mer, men jeg var rett og slett ikke komfortabel på det tidspunktet. Jeg har heldigvis klart å gi slipp på det der “skal bli likt av alle” greiene som jeg har gått rundt med i 1,5 år nå. Jeg håper derfor at jeg får vist mer av den jeg er, og ikke bare en “pyntet” versjon av meg selv.

Skal du bo hos moren din i Tromsø?
Ja, det skal jeg ❤️

Hvordan har du det?
Takk som spør! Livet er fortsatt tipp topp, og jeg har virkelig ingenting å klage på for tiden. Jeg har jobbet så mye med meg selv det siste halvåret, og det har virkelig hjulpet meg så ekstremt mye.

Stemmer det at du har kjøpt deg ny hund?
Hææ nei? ikke som jeg selv vet i alle fall, haha. Jeg var jo veldig frem og tilbake på om jeg skulle skaffe meg en til, men jeg har bestemt meg for at jeg ikke skal kjøpe meg en ny hund før jeg er 100% ferdig med å reise og gjøre så mye som det jeg har tenkt til i de neste årene.

Hva er din aller største frykt?
Det er helt klart å miste noen jeg er glad i.

Har du noen venner i Tromsø? Eller kommer du til å være mye ensom?
Jeg har masse fine venner i Tromsø, så det er jeg ikke litt bekymret for en gang!

Hvem savner du?
Akkurat nå Savner jeg Nina, for det er snart et år siden jeg så henne sist. Åååh som jeg gleder meg til jeg kan reise tilbake til Los Angeles igjen.

Hvordan hendelser i livet føler du har formet deg mest som menneske?
Det er nok helt klart det at jeg mistet pappa i såpass ung og at jeg var på Utøya under terroren i Norge. Det er jo hendelser jeg gjerne skulle vært foruten, men når det ikke er mulig så må man bare ta lærdom av alt som skjer i livet ditt. Jeg vet for eksempel nå at uansett hva som blir kastet mot meg, så kommer jeg til å klare det. Jeg har vært gjennom det verste, og sitter likevel her i dag å føler meg som den beste utgaven av meg selv. Jeg går selvfølgelig å bærer på en ryggsekk, men jeg kan likevel smile, le og føle lykke. Etter 22.juli fikk jeg også en veldig “grip hverdagen” holdning, og det er akkurat derfor jeg går etter alle drømmene jeg har. Jeg har fått lære at livet plutselig kan snu seg opp ned, og at det ikke er noe garanti for at jeg våkner opp i morgen. Det er derfor viktig for meg å følge drømmene mine, og leve det livet jeg selv ønsker. Jeg tar ikke en eneste dag forgitt, og jobber hver dag med å oppfylle alle mine drømmer og mål. Jeg skal ikke en dag angre på at jeg ikke gjorde de tingene jeg egentlig drømte om, det skjer ikke.

Hvilken årstid liker du best?
Jeg synes alle årstider har sin sjarm, men jeg liker helt klart sommeren aller best.

Hvor tror du at du hadde vært den dag i dag om du ikke hadde vært med på Paradise Hotel?
Da tror jeg nok at jeg hadde levd mitt beste liv i Los Angeles. Jeg kom jo inn på skole der samtidig som at jeg fikk spørsmål om å være med på Paradise Hotel. Jeg visste at PH var en mulighet som mest sannsynlig ikke ville komme igjen, og at jeg alltids kunne reise til Los Angeles. Det tok meg jo faktisk hele 3 år å ta det valget, men nå er jeg endelig klar for å dra.

Hvor lenge har du vært singel nå?
Jeg ble singel i starten av April, så det er vel rundt 5 måneder siden. Det føles så mye lengre enn hva det egentlig er, men det er altså bare fem måneder siden, shit.

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ SPØRSMÅLENE DERES

  1. SÅ fint og godt svart på spørsmålet om hendelsene som har formet deg! Du er sterk altså! <3 Du kan klare alt! Jeg forstår godt hva du mener med det at de som har veldig sterke meninger får mye hat og dritt. Men det er jo mer spennende typ å følge noen med egne meninger, og som står godt i det. Men man må nok tenke seg om 2 ganger innimellom, for alt skal være så politisk korrekt… så ja, hva skal man gjøre liksom? Klem! <3

    1. Takk fine!! Det er så sant det du sier. Ser vi på realityshow for eksempel, så klager seerne med engang det ikke er noe drama, men sekundet det skjer noe så starter de å hate på vedkommende som skaper drama?!?! Det gir jo virkelig ingen mening 😂

      1. Ja, akkurat!!! Vi vil jo underholdes med drama og kaos! Men Guuud som det blir hat av det?! Det klages hvis det er for kjedelig, og hates når det blir drama!? Sååå dobbeltmoralsk! Haha! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *