JEG HAR HELT GLEMT Å FORTELLE DERE EN TING

Categories Blogg

Jeg har nevnt det et par ganger på YouTube-vidoene mine, men jeg har helt glemt å fortelle dere her på bloggen at jeg har fått en person som skal hjelpe meg når det kommer til sosiale medier 🌸 Det er ikke sånn at jeg bare ønsker å være på en plattform, for jeg digger blogg, Snapchat, YouTube, Instagram og TikTok. Jeg fant derfor fort ut at om jeg skulle klare å prestere på alle plattformene mine så trengte jeg hjelp. Jeg er veldig sånn person som skal klare alt selv, noe som kan være veldig bra til tider. Jeg tror likevel at man noen ganger må legge egoet sitt til side, og innse at det bare vil gjøre kanalene mine enda bedre med litt hjelp og kanskje noen som ser ting litt annerledes enn meg.

Jeg har derfor fått ei som klipper og redigereren YouTube-videoene, og jeg er virkelig så fornøyd! Ikke er hun bare super snill, men hun er også så utrolig flink. Hun gir meg akkurat det jeg vil ha uten at jeg i det hele tatt har spurt om det, og personlig så synes jeg at YouTube-kanalen min har blitt mye bedre etter at hun kom inn i bildet. Redigeringen er hundre ganger bedre, og la oss ikke glemme thumbnail for de er på et helt annet nivå. Jeg vet ikke hva jeg drev med, men det er åpenbart at jeg ikke hadde peiling 😂 Jeg har planer om å satse veldig på YouTube-fremover, spesielt når jeg kommer meg til Los Angeles. Jeg tenker derfor det kan være fint å komme i gang før den tid, for jeg elsker virkelig å drive med YouTube ❤️ Jeg føler man får vist mer hvem man er gjennom video fremfor tekst, så jeg gleder meg bare til å dele mer av hverdagen min med dere.

5 kommentarer

5 thoughts on “JEG HAR HELT GLEMT Å FORTELLE DERE EN TING

  1. Så digg å få hjelp med YouTube! Redigering tar jo så mye tid, så digg å kunne fokusere på andre ting. Tror også det er lurt å satse på YouTube, det har kommet for å bli 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *