NÅR DU BLIR URETTFERDIG BEHANDLET

Categories Blogg

Jakke HER / Hoodie HER / Tights HER / Veske HER

Beklager sen oppdatering, men denne dagen har virkelig bare flydd unna. Jeg har løpt frem og tilbake, samtidig som at jeg har begynt å skrive en klage på behandlingen vi har fått av banken min. Først tenkte jeg ikke mye over det da jeg ikke kan noe om boliglån, renter +++, men etter at flere personer som har den kompetansen fikk ta en titt på hvilken rådføring vi har fått og hvilke beskjeder som har blitt gitt, så skjønner jeg hvor feil det faktisk er. Vi ble gitt en beskjed, som plutselig endret seg totalt og vi satt plutselig igjen med gjeld på leiligheten vår. Jeg kjenner ikke at jeg orker å fortelle så alt for mye om det akkurat nå, men jeg skal dele det med dere senere. Jeg er vanligvis en person som bare lar ting gå da jeg ikke orker å krangle og diskutere, men nå som jeg har fått beskjed om å ta saken videre (blant annet av en annen som jobber i bank) så skjønner jeg at jeg ikke kan la denne gå.

Jeg bare hater å legge energien min på ting som ikke gjør meg godt, og i tillegg så har Celine vært syk i over en uke nå. Hun har heldigvis blitt litt bedre, men hun er likevel ikke seg selv. Vi skal tilbake til dyrelegen på fredag for en ny ultralyd, og for å sjekke om livmoren hennes er tømt for veske. Vi må også finne ut angående operasjon og når den eventuelt skal gjennomføres, så det føles seriøst ut som at hodet mitt holder på å eksplodere for tiden. Jeg tenkte heller ikke på å skaffe forsikring på Celine da jeg fikk henne som 14-åring, så alt i alt så koster dette meg over 30.000 kroner. Jeg hadde jo selvfølgelig betalt alle penger i verden for at Celine skal ha det bra, men som dere sikkert forstår så har det bare være m y e den siste tiden.

Jeg får bare tenke at det kun kan gå oppover fra nå, og at jeg virkelig ikke kan gi slipp på den gode følelsen jeg har hatt de siste månedene 🌸 Livet kan jo ikke alltid være perfekt, og man må regne med at det kommer til å være noen motbakker som føles skikkelig dritt noen ganger. Jeg vet jo også at alt ordner seg til slutt, og at jeg bare får ta en dag av gangen. Jeg skal selvfølgelig oppdatere dere så ofte som overhodet mulig, men jeg følte det var viktig å informere om at ting ikke er helt på topp for tiden.. ❤️

7 kommentarer

7 thoughts on “NÅR DU BLIR URETTFERDIG BEHANDLET

  1. Bra at du tar tak i det med banken, Sofie! Selv om det en en stor eller en liten sum, handler det om prinsipp! Og å vise at ingen skal kødde med deg! Åh, håper Celine blir bedre!🙏 Klem!❤️

  2. Det er dessverre vanlig at eldre tisper får pyometra, men de aller fleste klarer operasjonen kjempe bra. Regner med veterinæren har fortalt deg at det kan behandles midlertidig med antibiotika, men livmorbetennelsen kommer tilbake etterhvert. Tilstanden må opereres. Det er absolutt verdt det, og som sagt – de aller fleste tisper lever kjempe godt etter operasjonen 🙂 Masse lykke til, og god bedring!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *