JEG HATER Å INNRØMME DET

Categories Blogg

De to siste månedene har vært helt fantastiske. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har hatt det bedre enn hva jeg har hatt det på mange år, og det har vært så forbanna deilig. Det er godt å kjenne at livet kan være skikkelig bra igjen, og jeg har våknet opp hver eneste dag med en skikkelig lykkefølelse. Jeg har hatt det så bra at jeg bestemte meg for noen uker siden at jeg ikke skulle la det som er vanskelig påvirke meg på noen som helst måte. Jeg bestemte meg for at dette er den første sommeren siden alt skjedde at jeg bare skulle ha det bra, og ikke la noe som er vondt eller vanskelig styre hvordan jeg har det.

Jeg hater derfor å innrømme at det har begynt å snike seg på innpå, og jeg kjenner at det påvirker meg mer og mer jo nærmere vi kommer 22.juli. Jeg har hatt det så bra, og det er nok derfor det gjør ekstra vondt at det ikke er like bra akkurat nå. Jeg vet det bare er en periode, men det er kjipt når man bestemmer seg for en ting, men så blir det noe helt annet. Det er jo ikke akkurat sånn at man kan styre følelsene sine, så det var kanskje dumt av meg å tenke at jeg kunne forutse hvordan jeg kom til å føle meg eller ha det. Jeg setter jo automatisk mer krav til meg selv også, og da er det jo lettere å bli skuffet når situasjonen endrer seg.

Jeg vurderte å bare ta noen dager fri fra alt som heter sosiale medier, men samtidig så er det jobb som får meg til å stå opp om morgenen. Det er jobb som gir meg en god følelse, motivasjon og inspirasjon. Jeg tror nok derfor ikke at jeg skal ta en pause fra den ene tingen som faktisk gjør meg godt, for det vil nok ikke hjelpe på situasjonen. Jeg må nok bare tillate meg å føle på det som kommer, godta at det er der og se fremover <3

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG HATER Å INNRØMME DET

  1. Er nok vanskelig å styre det der❤️ Håper det ikke blir for ille, og at du holder fast ved det positive! Klemmer!❤️

  2. Hvor kjøpte du den drakten du har på deg på bilde ? Du hadde lagt den ut på snap her hinn dagen også.😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *