SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Føler du ikke at du er litt for streng mot deg selv med tanke på “jeg skal ikke ha kjæreste” opplegget ditt?
Jo selvfølgelig. Jeg er kjempestreng med meg selv, men det er kun for at jeg tror at det er det beste akkurat nå. Jeg har hatt kjæreste siden jeg var 16 år gammel, og jeg kjenner at jeg trenger denne tiden for meg selv. Jeg tror helt ærlig at jeg aldri kan bli ordentlig lykkelig sammen med noen andre før jeg lærer meg å være alene.

Tror du at du vil klare å beskytte dine egne følelser om du skal begynne å date noen, men ikke være eksklusiv?
Jeg er dessverre en sånn person som skyver andre unna, og jeg tror nok at om jeg skulle merket at jeg kom til å begynne å like noen godt så hadde jeg nok bare pushet han unna før det hadde gått så langt. Jeg er veldig beskyttende ovenfor egne følelser, og er derfor veldig innelukket når det kommer til akkurat det. Jeg har aldri sluppet noen helt hundre prosent inn, og det er akkurat de tingene jeg ønsker å jobbe med og fokusere på fremover. Jeg vil bli en bedre utgave av meg selv, og det må jeg gjøre alene.

Har du blitt dumpet før?
Ja, min første kjæreste gjorde det slutt med meg.

Dater du noen akkurat nå?
Nei, det gjør jeg ikke.

Favorittsang?
Haunt you – Social House

Flyttet du til Oslo for å holde deg relevant?
Da hadde jeg vel blitt boende her litt lengre enn tre måneder? Jeg vet ikke hvor relevant jeg og livet mitt kommer til å være i Tromsø om et par måneder akkurat 😂 Jeg bestemte meg for å leie her i sommer da jeg var innstilt på at det ville være norgesferie, og jeg ønsket å tilbringe sommeren min i en by der der skjer litt mer, som har bedre vær og er i nærheten av Tønsberg

Har du noen gang tatt/prøvd dop?
Nei, det har jeg ikke. Jeg har aldri hatt behovet for å prøve det, og det er heller ingen i min vennegjeng som gjør det. Jeg tror dessverre at det der handler mye om hvem du omgås med, har du venner som ser på det som normalt å ta dop før en fest så blir det jo mer “akseptabelt” og “normalt” å gjøre det. Hadde jeg begynt med noe sånt så vet jeg at mine venner hadde trekt seg unna meg, og motsatt.

Bryr du deg om ryktet til mennesker du henger med? Er det noen du ikke ønsker å være venn med for at de har et dårlig rykte?
Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tror det er viktig å skape sitt eget inntrykk av mennesker man omgås med før man velger å dømme.

Hvor lenge kommer du til å fortsette å blogge?
Jeg vet helt ærlig ikke. Det tar mye mer tid enn alt annet jeg driver med, men samtidig så er jeg glad for at jeg har en plattform der jeg kan være litt mer personlig. Jeg elsker jo også å skrive, så jeg kommer nok ikke til å gi slipp på bloggen helt enda.

Har du fått noen forespørsler om å være med på TV-programmer fremover?
Ja, men det jeg ble spurt om var ganske uaktuelt for min del 😂

Har corona påvirket inntekten din?
Ikke så mye som jeg kanskje først hadde sett for meg, men jeg har blant annet mistet hovedinntekten min om sommeren som jeg får gjennom samarbeid med festivaler.

Hv0r gammel er du om 5 år?
Jeg er 30!!!! haha

Hva er det egentlig som har skjedd med deg? Er du ikke litt redd for at avgjørelsene du har tatt den siste tiden er litt for dramatisk?
For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som har skjedd med meg, jeg tror jeg bare har innsett at jeg bare blir eldre og eldre. Jeg var ikke lykkelig med livet mitt som det var, og fulgte egentlig bare strømmen når det kom til “drømmene mine” og hvordan jeg ønsket å leve livet mitt. Jeg tror veldig mange av oss har blitt fortalt fra vi er små at vi må leve på en bestemt måte, og selvfølgelig lar man seg påvirke av det. Jeg tror jeg bare fant ut at jeg ikke var lykkelig og tilfreds med hvordan jeg hadde det, og da måtte jeg ta noen valg for å få det bedre. Man er jo tross alt sin egen lykkes smed, og det tror jeg vi glemmer noen ganger. 

Hvem ringte deg sist?
Mamma <3

4 kommentarer

4 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Hei! Liker å følge deg men er det ikke på tide å ta bloggen et hakk opp? Du har mye “fjase” innlegg & mye av de samme bildene og innholdet går jo i det samme. Bruk bloggen til å fronte noe,til å formidle et intersant tema, noe som engasjerer deg utenom de vanlige tingene som reiser,venner,dating osv..

  2. For et gnål om hvor gammel du føler du er blitt… når du om 10 år ser tilbake på denne tiden så får du virkelig sett hvor ung du egentlig er..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *