JEG KRYSSER FINGRENE

Categories Blogg

God fredag dere <3 Tenk at det allerede er helg? Jeg føler at det var mandag i går, og jeg forstår virkelig ikke hvor tiden har blitt av? Jeg skulle bare være noen dager hjemme i Tromsø, og reiser derfor hjem i dag. Jeg må si at jeg har hatt ekstremt flaks med været, for shit for en vind det var i går. Jeg kan jo si det sånn at jeg aldri hadde satt meg på et fly i går, og jeg var litt bekymret for at uværet skulle fortsette i dag. Heldigvis så har været roet seg ned, og jeg føler at det er OK å fly i dag. Elise skal jo feire bursdagen sin i morgen, og om jeg går glipp av bursdagen hennes også pga uvær så kommer jeg til å gråte meg i søvn. Jeg får derfor bare krysse fingrene for at været holder seg, og at jeg kommer meg hjem i kveld. Det er faktisk det verste med denne årstiden, for det er så mye vind hele tiden. Jeg venter bare på at en ny Helga, Olga, Oddvar and you name it skal komme, haha.

Dere vet jo min kjærlighet for taco pizzaen til Yonas? Gjett hvem som skal dit å spise i kveld? 😍😍 Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg gleder meg, det er virkelig den beste pizzaen på jord. Jeg tror nok kanskje at jeg har hypet den så mye at enkelte vil bli skuffet om dere prøver den, men den er seriøst så god. Jeg var jo redd for at jeg ikke skulle kunne spise den mer da jeg valgte å kutte ut kjøtt helt, men de lager den heldigvis uten også. Jeg gleder meg derfor veldig til en middag sammen med mamma før Celine og jeg reiser tilbake til Trondheim.

 

ps: glemte å poste dette innlegget, så ble selvfølgelig litt sent for noe av det jeg har skrevet her 😂

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG KRYSSER FINGRENE

  1. Håper det gikk bra! Det har värt så sykt mye vind lenge nå! Usssj! God helg til fine deg! Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *