JEG MÅ BARE SI NOE…

Categories Blogg

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke si noe rundt de teite kommentarene som har tikket inn den siste tiden, men jeg kjenner nå at jeg har lyst til å gi det en liten kommentar likevel. Som dere nok har skjønt så har jeg det veldig bra for tiden. Det er lenge siden jeg har vært så lykkelig som det jeg er nå, og livet er egentlig bare skremmende perfekt. Jeg trives i min nye livssituasjon, og jeg ser ingen grunn til hvorfor jeg skal skjule det utad. Jeg lever av å dele livet mitt, og jeg kommer til å fortsette å dele både gode og dårlige dager med dere. Akkurat nå er jeg inne i en veldig god periode i livet, og jeg kommer ikke til å late som noe annet for at det ikke skal oppfattes som at jeg prøver å være slem mot Morten.

Det begynner å bli en stund siden det ble slutt mellom oss nå, og vi hadde et vennskapelig forhold en periode før vi gjorde det slutt. Vi var så heldige at begge følte det gjensidig, og vi slapp at en av oss måtte såre den andre. Hadde det vært sånn at en av oss enda var kjempeforelsket og hadde masse følelser, så hadde nok situasjonen vært veldig annerledes enn det den er i dag. Heldigvis så var i begge på samme sted i forholdet vårt, og vi klarte derfor å skilles som venner. Vi er fortsatt venner, har fortsatt en fin tone og ønsker hverandre alt godt i livet.

Hadde jeg på noen måte visst at Morten ble såret over at jeg elsket singellivet, så hadde jeg selvfølgelig ikke snakket så mye om det. Jeg vet at Morten ønsker at jeg skal ha det bra, samme som at jeg ønsker at han skal ha det bra. Vi begge har vært i forhold store deler av ungdomstiden vår, og jeg tror ingen av oss egentlig vet helt hvordan det er å bare være hundre prosent singel. Jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å hate det da jeg alltid har vært i forhold, men det visste seg å være mye bedre enn hva jeg først hadde antatt. Jeg personlig synes man skal begynne å heie mer på singellivet, istedenfor de holdningene som er sånn “Nå har du vært singel i tre måneder, skal du ikke finne deg en kjæreste snart?”, “Husk at du må begynne å tenke på barn og familie” og “Er det ikke kjipt å være singel?”. Jeg føler at det ofte blir sett på som noe negativt å være singel, og det er det jeg ønsker å vise at det IKKE er. 

For bare et halvt år siden så var jeg livredd for å være alene. Jeg følte meg tom uten noen rundt meg, og jeg var livredd for å skulle bo og sove alene. Jeg var redd for å være ensom, og akkurat den følelsen tror jeg at det er mange der ute som kan kjenne seg igjen i. Jeg var livredd for singellivet, for hvordan skulle jeg egentlig klare meg alene? Hvem skulle jeg snakke til om det var noe? Hvem skulle passe på meg? Hvordan skulle jeg klare å bo alene? Jeg så på det å være singel som noe skikkelig negativt, og det er akkurat derfor så fint å se at jeg tok så feil. Jeg klarer meg helt fint alene, og jeg trives alt for godt i eget selskap. Min største frykt viste seg å være det jeg liker aller best. Jeg har det skikkelig bra for tiden, og jeg kommer ikke til å legge skjul på det eller slutte å snakke om det for at enkelte mener at jeg er “slem” eller “sjalu”. Jeg skal være singel i laang laaang tid fremover, så det er bare å forberede dere på masse snakk om singellivet 😍

15 kommentarer

15 thoughts on “JEG MÅ BARE SI NOE…

  1. «Husk at du må begynne å tenke på barn å familie» ??🤣 Du er så UNG at dette trenger du faktisk ikke tenke på nå nei!😃 Jeg er 33 å er inne på tanken om å sette i gang med nr en til høsten! Kos deg og nyt du!

  2. Forstår ikke hvor du får og opplever all den negativiteten rundt det å være singel fra? Har aldri opplevd at noen i min nærhet eller folk jeg kjenner har kommet med en kommentar eller stilt spørsmål ved hvorfor noen er singel, at man må begynne å tenke på barn og familie eller at det er noen som helst negativitet rundt det å være singel. Du opplever det hele tiden virker det som, så ofte som du skriver om singellivet og at det ikke er så negativt og kjipt som folk skal ha det til.

  3. Hei ☺️
    Jeg bare lurte, hva bruker du eller hvilket produkt bruker du for å de krøllene dine? Så sjukt fint 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *