MATHANDELEN FOR HELGEN + MIDDAGER

Categories Blogg

Slik ser kjøleskapet mitt ut akkurat nå <3

Her er det jeg skal kose meg med i helgen, og jeg bestemte meg for første gang siden jeg flyttet hit at jeg skulle kjøpe godteri på matbutikk fremfor Yummy Heaven 😂 Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at det koster dobbelt så mye der, så jeg valgte å være litt fornuftig for en gangs skyld. Jeg har også bestemt meg for at jeg IKKE skal spise ute denne helgen, så jeg har kjøpt inn litt digg mat til helgen. Martine kommer i kveld, så da tenkte jeg å lage pizza. På lørdag skal jeg ha Nachos, og på søndag kommer jeg bare til å lage noe enkelt om jeg kjenner meg selv rett.

Pizza
Kylling eller vegetarbiter
Crème Fraîche
En hel løk
(Først steker du “kjøttet”,blander det inn med Creme Fraiche og løk. La det koke i noen minutter før du legger det over pizzaen. Ta deretter på ost også setter du inn i ovnen)
Ruccola

Pinjekjerner (og ruccola tar du på når pizzaen er ferdigstekt)

Nachos
Kjøttdeig eller kjøtterstatning
Løk
Mais
Papira
Ost

Se hvem som har kjøpt mais igjen, haha. Jeg var helt sikker på at jeg aldri kom til å spise det igjen etter de døde billene som lå under boksen forrige uke, men utrolig nok så fristet det igjen da jeg var på matbutikken.

Dette bruker jeg istedenfor kylling.

Jeg vil virkelig ikke vite hvor mye penger jeg bruker på bær om sommeren, for jeg kjøper det jo 1-3 ganger i uken.

 

Noeeen skal kose seg i helgen ja 😍

9 kommentarer

9 thoughts on “MATHANDELEN FOR HELGEN + MIDDAGER

  1. Kos deg masse i helgen😊 jeg elsker bloggen din og jeg må bare si at Celine er så nydelig, jeg smelter hver gang jeg ser henne på snap osv. Jeg lurer på hvilken rase er Celine?

  2. Alltid like gøy me mathandel uansett om man kjøpe mye unødvendig 🙂 hahah <3

    Det kjenne du sikkert tell 😂👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *