JEG SVARER PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE

Categories Blogg

Skal du flytte til Los Angeles?
Jeg ser at jeg har fått masse spørsmål angående akkurat dette, og det er mange av dere som ikke forstår helt hva planen er, noe jeg forstår godt. Jeg skal ikke flytte permanent til Los Angeles ettersom at jeg kun har ESTA, og kan bare oppholde meg i USA i tre måneder av gangen. Skal jeg noen gang flytte dit så må jeg ha et arbeidsvisum eller begynne å studere. Planen er derfor bare å reise dit, for å være der lengre enn to uker som jeg vanligvis har vært. Jeg tenker med andre ord å være der over en lengre periode.

Har du tenkt å studere?
Jeg har vært inne på tanken, og har vurdert lenge å ta noen fag som er relevant med det jeg allerede driver med. Jeg kunne tenkt meg å lære mer om markedsføring, business +++.

Hvor skal du bo?
Det har jeg helt ærlig ikke bestemt meg for enda, men jeg tenker Airbnb eller å eventuelt leie et rom i bokollektiv. Det kan jo være greit å bli kjent med litt flere, selv om jeg allerede har et par bekjentskaper der.l

Hvor mye koster det å være i USA/LA over en lengre periode?
For å være helt ærlig så har jeg ikke lyst til å tenke på det en gang. Det er kjempedyrt å bo og leve der, og det er akkurat derfor jeg også har vært flink til å spare i forkant. Jeg tror uansett det vil være litt forskjell på å være på ferie der, og “bo” der som jeg skal. Er man på ferie så koser man seg jo litt ekstra med shopping, mat, drikke +++, men når man bor der så vil jeg nok lage mye mat hjemme og ikke være like aktiv på å bruke kortet som jeg er på ferie, haha.

Er det bare meg, eller har jeg forandret meg veldig siden 2018? 😅

Skal du bo sammen med Nina?
Nei, det skal jeg ikke. Hun bor i Las Vegas, og det er ikke der jeg ønsker å oppholde meg. Jeg vil nok helt klar dra dit på noen helgeturer, men jeg ønsker å være mest i LA 🌸

Reiser du alene?
Ja, det gjør jeg. Jeg skal jo innrømme at jeg har prøvd å få med meg noen venninner da det virker skremmende å skulle dra dit alene, men jeg har vel innsett at noen ting må man bare gjøre på egenhånd. Jeg kan ikke sitte å vente på at noen andre skal ville være med for at jeg skal kunne dra, så jeg må bare tråkke 288484 steg utenfor komfortsonen min 😅

Hva tenker du å gjøre når du er der? Bare leve livet?
Jeg tenker så absolutt å leve livet og kose meg, men jeg tenker også å produsere mye bra innhold til kanalene mine. Jeg vil satse masse på YouTube, ha bra innhold på bloggen og Instagram. Jeg kunne også tenkt meg å hatt en podcast der man deler alt som skjer på “innsiden”. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye rart og crazy jeg har opplevd der, og jeg tror det kunne vært veldig morsomt å dele med dere.

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ DE MEST STILTE SPØRSMÅLENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *