NOEN HØSTKLÆR PÅ ØNSKELISTEN

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Selv om høstværet kanskje kom litt tidligere til enn forventet i Tromsø så er det likevel en av mine favoritt årstider. Jeg elsker hvor mange fine nyheter de får i klesbutikkene, og for å ikke snakke om alle de fine jakkene og genserne. Nelly har fått inn så mye fint, blant annet Bianca sin kolleksjon? Den ble vel typ utsolgt på bare noen timer, men jeg er hundre prosent sikker på at det kommer inn igjen 🌸 Jeg tenkte uansett at jeg skulle vise dere mine høstfavoritter fra Nelly.no.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

Jakke HER / HER / Cardigan HER

Jakke HER / Genser HER / Jakke HER

Genser HER / Bike HER / Jakke HER

Sett HER / Jakke HER / Genser HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

1 kommentar

1 thought on “NOEN HØSTKLÆR PÅ ØNSKELISTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *