JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Categories Blogg

Aldri blogge mer og bare drive med YouTube, eller motsatt?
Skulle jeg valgt fra hjertet så hadde det blitt å aldri drive med YouTube, men skal jeg tenke smart så måtte jeg valgt YouTube. Jeg tror nok at jo mer jeg jobber med der, jo mer vil jeg begynne å like det. Misforstå meg rett, for jeg digger å drive med YouTube. Jeg liker bare å skrive blogg bedre enn å produsere videoer.

Bo ute i et år, eller være i fengsel?
Jeg kan ikke akkurat si at det er noen av de som frister særlig, men kanskje jeg hadde valgt å bo ute et år slik at jeg kunne fått mer forståelse og kunnskap om de som faktisk lever på gata. Jeg tror vi alle mennesker har godt av å innse hvor bra vi faktisk har det, og kanskje lære oss å se menneskene rundt oss litt mer.

Miste alle eiendelene dine, eller miste Morten?
Miste alle eiendelen mine, det er ikke akkurat sånn at jeg kan kjøpe en ny Morten haha.

Slått opp med Morten, eller blitt dumpet av han?
Jeg ville nok at han skulle dumpet meg, for om det hadde vært motsatt så hadde det jo vært litt kjipt om jeg skulle ha angret. Jeg har også dumpet noen før, og det er virkelig noe av det verste jeg har gjort.

Aldri pusset tennene, eller aldri brukt sminke?
Aldri brukt sminke, det er virkelig ikke et spørsmål engang haha.

Aldri spist godteri, eller aldri drukket Pepsi Max?
Aldri drukket Pepsi Max da det er mange andre gode alternativer haha.

Miste alle fingrene eller miste begge bena?
Hva skal jeg svare på det? Miste alle fingrene kanskje?

Alltid sitte i midten på fly, eller alltid sitte feil vei på toget?
Jeg er vel kanskje en av få som absolutt ikke har noe i mot å sitte feil vei på toget, så det hadde helt klart blitt det.

Være utro, eller oppleve at partneren din er utro?
Jeg tenker jo at begge delene må være utrolig vanskelig og ikke minst sårende, men jeg vil ikke være drittsekken så da vil jeg at Morten skulle vært utro mot med. Det føltes helt merkelig å skulle skrive en sånn setning 🙁 haha

Snapchat eller Instagram?
Som jeg skrev over her så skal man tenke fremtiden så må jeg nok si Instagram. Liker Snapchat best da, hehe!

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ DILEMMAER

  1. Skulle bare si hvor tøff du er.
    Du har delt så mye om ditt liv, ikke minst 22.07
    Kondolerer på faren din veldig mye!!!😭😭😭❤️
    Så tøff du er, du er forbildet til mange personer!! Det du opplevde den 22.07.11 var helt jævlig, satt der å gråt på vegne av alle dere som var på den øya den dagen. Du overlevde. Og så tøff som du er, så er du mitt forbilde❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *