MINE BESTE TIPS

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Etter at jeg spurte dere på Instagram hva dere ønsket av innhold på bloggen, så var det veldig mange som ville at jeg skulle begynne å skrive om ting der jeg tipset dere om mine favoritter, gjerne ting som ikke bare var sponset. Jeg bestemte meg derfor for at det kunne være kult å lage en liten liste der jeg tipser dere om alle mine favoritter 🖤

Lignende jakke. HER / Bukse. HER

🌪️ Instagram: Jeg er veldig dårlig til å følge og engasjere meg i andre (utenom vennene mine) på Instagram, men jeg har likevel et par favoritter. Jeg får ofte spørsmål om hvem jeg henter inspirasjon fra, og det er helt klart Fanny Lyckman. Jeg elsker klesstilen hennes, så om du trenger litt inspirasjon så kan du søke om: FannyLyckman. Utenom henne så er jeg veldig glad i “omgjustdont” som er en veldig humoristisk bruker, og Thegoodqute som deler utrolig mange fine tekster som kan gi meg motivasjon og skrivelyst. 

🌪️ Sang: Akkurat nå har jeg skikkelig dilla på G_Eazy – Thats a lot og Lewis Capaldi – Hold me while you wait. 

🌪️ Sminkeprodukt: Jeg får så mye spørsmål om hva jeg har på leppene mine, og for øyeblikket så bruker jeg bare Kylie. Mine favorittfarger finner du HER og HER

🌪️ Bok: Go and unfuck yourself og Petter Stordalen sin selvbiografi. 

🌪️ Reisemål: Det er vel kanskje ikke et spørsmål engang? Los Angeles ofc 🖤

🌪️ Serie: Er det noe jeg virkelig har savnet de siste månedene så er det en skikkelig god serie, men er det noe som virkelig har fylt dagene mine så er det ” Sex And The City”. Du kan se alle sesongene på HBO, anbefales. 

🌪️ Restaurant: Akkurat nå er jeg veldig glad i Una som ligger på Solsiden i Trondheim. 

🌪️ App: Jeg snakket om den her om dagen, men jeg har fått skikkelig sansen for Klarna. Om du shopper mye på nettet så er den helt genial, for der får du virkelig alle fakturaene dine samlet på et sted. I loooove it. 

🌪️ Klesplagg:

Kjole. HER / Jakke. HER / Kjole. HER

2 kommentarer

2 thoughts on “MINE BESTE TIPS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *