JEG SVARER PÅ NOEN RYKTER

Categories Blogg


Stemmer det at du har flyttet ut fra moren din?

Nei, det stemmer ikke. Jeg bor enda hjemme hos mamma, og tenker å bo her så lenge jeg skal reise verden rundt.

Du dater/er sammen med noen?
Jeg har ikke fått meg kjæreste, nei 💕

Jeg fikk høre at du har vært forlovet, men aldri fortalt om det utad?
What?? Kanskje du forveksler meg med noen andre? Eller så er det et crazy rykte som jeg ikke kan forstå hvordan noen kan dikte opp? 😅 Som dere kanskje forstår så stemmer det ikke.

At du og ekskjæresten din sov på forskjellige rom før dere gjorde det slutt?
Nei, det stemmer ikke. Vi sov sammen etter at det ble slutt også, noe som var naturlig ettersom at vi på det tidspunktet bodde sammen.

Er det sant at dere gjorde det slutt flere måneder før dere fortalte det utad?
Nei, det stemmer ikke. Det ble slutt i starten av april, og vi fortalte det utad i midten av måneden.

Fikk høre at du tidligere har tatt dop på fest?
Nei, det stemmer absolutt ikke. Jeg har aldri prøvd dop før, og jeg har ingen planer om å gjøre det heller :))

Er du og Martine uvenner?
Nei, det er vi så absolutt ikke <3 Vi har ikke hengt like mye dette året, men det er på grunn av corona. Martine er og vil alltid være en av mine nærmeste venninner.

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG SVARER PÅ NOEN RYKTER

  1. Hei, vet du om en god erstatning til kjøttdeig (aka «vegetar- kjøtt») som anbefales? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *