ÅRETS FØRSTE MATHANDEL

Categories Blogg

Det begynner å bli en liten stund siden jeg delte “ukens handel” med dere, så jeg tenkte at det var på tide med et nytt innlegg. Jeg tror jeg aldri har vært så lite kreativ når det kommer til hva jeg kan spise til middag, men jeg fikk i alle fall handlet litt. Jeg har fått helt dilla på trøffelpasta, så det står helt klart på menyen denne uken. Jeg tenker også å lage favorittpizzaen min, taco (ofc) og indisk. Det er en evighet siden jeg spiste sistnevnte, og jeg har cravet det i kanskje to uker nå. Hva skal dere spise til middag denne uken? ❤️

Denne handelen kom på 950 kroner

7 kommentarer

7 thoughts on “ÅRETS FØRSTE MATHANDEL

  1. Hei, vet du om en god erstatning til kjøttdeig (aka «vegetar-kjøtt») som du kan anbefale? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *