JEG SVARER PÅ NOEN RYKTER/PÅSTANDER

Categories Blogg

Det ble slutt mellom M og deg i desember 2019?
Nei, det stemmer ikke. Det begynte å gå rykter om at vi hadde gjort det slutt sekundet vi flyttet fra hverandre, men vi gjorde det ikke slutt før i starten av april.

At du har opplevd utroskap i alle dine tidligere forhold?
Njææ, ikke alle.

Stemmer det at du har vært utro?
Jeg var utro en gang på ungdomsskolen da jeg skulle ta hevn på min daværende kjæreste som hadde vært utro, så jeg har vel det 😅

Fikk høre at du har vært på ferie dette året uten å legge ut på sosiale medier?
Jeg var i Sri Lanka i slutten av februar, men det postet jeg på sosiale medier. Utenom det har jeg ikke reist noen steder, sett bort fra Trondheim, Oslo og Tromsø.

Har du vært forlovet før?
Nei, det har jeg ikke. Jeg tror nok jeg ville fortalt dere det tidligere om det faktisk stemte.

Er det sant at du dater noen i Los Angeles?
Nei, det stemmer ikke. Jeg skal være så ærlig å si at det kanskje finnes noen der, men jeg dater ingen for øyeblikket.

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ NOEN RYKTER/PÅSTANDER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *