JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Blogg

At du og Morten krangler mye? 

Nei, det stemmer ikke. Jeg kan faktisk ikke huske sist vi kranglet. Vi krangler derimot en del da vi var i en dårlig periode for rundt et år siden, men det gikk heldigvis over.

At du og Morten skal se på leiligheter i Stavanger også? 

Nei, vi er kun på utkikk etter leilighet i Oslo og Trondheim.

At du har tatt botox?

Jeg prøvde botox en gang for ca et år siden da jeg ble anbefalt det mot hodepine. Jeg tok det bare den ene gangen da det ikke funket på meg.

At boliglånet “dere” har tatt bare er ditt? 

Nei, det stemmer ikke. Som jeg har fortalt før så går jeg inn med en høyere egenkapital enn Morten, men utenom det så vil alt være 50/50. Ellers 60/50 som jeg sa forrige uke hahaha…

At du ikke er venn med noen fra deres sesong mer? 

Det er mange jeg ikke har kontakt med, men vi er ikke uvenner av den grunn. De jeg har kontakt med på daglig basis er Martine L og Andrea. Så snakker jeg mye med Kevin, Aleks og Martine Johansen også.

At Morten tidligere har datet en av dine beste venninner? 

Det stemmer forhåpentligvis ikke haha. Jeg regner med at jeg hadde fått vite det nå om det faktisk var sant hehe.

Stemmer det at du fant ut i januar at du var gravid? 

Nei, da hadde jeg ikke vært å festet så mye som jeg (dessverre) gjør.

Jeg har fått høre at du blir veldig fort glad i mennesker rundt deg? 

Gjett om jeg blir. Det er kanskje det som er litt kjipt med meg også, for det gjør meg jo på en måte veldig.. sårbar?

Fikk høre at du og Morten har tatt over 7 millioner i lån og lurer å hvordan dere skal finansiere det? 

Det stemmer ikke. Da Morten og jeg satt oss ned for å finne ut hvor mye vi ønsket å søke om ble vi enig om at 3,5 millioner var en bra sum å starte med. Det er ingen av oss som ønsker å betale over 20.000 i måneden for et lån da vi også vil ha penger til å kunne spare, reise og gjøre morsomme ting. Det er også en av hovedgrunnene til at vi har tenkt på Trondheim, for der får du MYE mer for pengene.

Er det sant at du spanderer mye på andre og blir utnyttet for det? 

Jeg er veldig spandabel av meg, men jeg har aldri blitt utnyttet for det. Som jeg har sagt tuuusen ganger før så er jeg ekstremt heldig når det kommer til de menneskene jeg har i livet mitt.

Stemmer det at du er innadvendt? 

Egentlig ikke, men jeg vil nok dessverre si at jeg har blitt det de to siste årene. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg, men jeg ble litt usikker etter at jeg gikk ut i det offentlige. Det skal sies at med engang jeg føler meg trygg på de rundt meg, så snakker jeg som en foss haha.

9 kommentarer

9 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTENE

  1. Heey! Er eller var du medlem i arbeiderpartiet eller AUF, siden du var på utøya
    PS: mammaen min er arbeiderparti ordfører

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *