JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Blogg

Stemmer det at du og Morten skal gå fra hverandre når han flytter ut?
Nei, det stemmer ikke. Jeg skjønner ikke hvor enkelte får dette fra? Dette er fortsatt min og Morten sin leilighet, og han kommer til å komme masse på besøk og motsatt.

Er det sant at det ble uvennskap i LA?
Noen diskusjoner blir det selvfølgelig når man reiser 8 jenter på tur, men det var absolutt ingen uvennskap.

Stemmer det at du også planlegger å flytte?
Ja, det stemmer.

Er det sant at du hadde kjæreste da du var med på Paradise Hotel?
Nei, det stemmer ikke. Jeg hadde en jeg hadde god kontakt med, men ingen kjæreste.

Stemmer det at du eier alt av møbler og interiør i leiligheten deres?
Ja, det stemmer. Jeg har bodd alene siden jeg var 18 år gammel, og har hatt god tid til å hamstre opp litt.

Er det sant at du fikk sponset konsertbillettene til Ariana Grande?
I wish!!! Nei, det stemmer ikke 🙁

At du er irriterende ryddig?
Ja, det stemmer nok dessverre. Jeg er helt gal når det kommer til støv på hjernen, og kan derfor være den mest irriterende personen å bo med. Jeg hadde nok gjort det best alene når jeg er såpass sær.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *