HVA JEG SAVNER MED Å BO I OSLO

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Kåpe. HER / Bukse. HER / Støvletter. HER / Genser. HER

🖤 I og med at jeg har venner over hele Norge så kommer nok denne setningen alltid til å dukke opp, men jeg savner vennene mine. Jeg så jo for eksempel Martine flere ganger i uken, og det er skikkelig rart å ikke ha henne løpende inn døren lengre. Jeg bodde jo midt i Oslo sentrum, så leiligheten min var alltid et møtepunkt.

🖤 Jeg savner at det alltid er døgnåpne butikker og at jeg kunne gå på butikken midt på natten. Det er ikke akkurat så mye som er åpent her etter klokken 23.00, utenom Shell.

🖤 Kollektivtrafikken!! Selv om det er utrolig deilig å bare kunne sette seg rett inn i bilen, så savner jeg veldig det å ha en god kollektivtrafikk rundt seg. Som jeg har sagt flere ganger før så er den ekstremt dårlig her i Trondheim, og det er vel grunnen til at de aller fleste har bil her.

🖤 Yummy Heaven!! Det er virkelig ingenting som slår denne butikken, og det er seriøst et av høydepunktene med å komme til Oslo.

🖤 Jeg har flere favorittrestauranter i Oslo, så jeg må nok si at jeg savner å gå ut å spise. Jeg eeeelsker jo Sumo og Bagels and juice.

🖤 Jeg savner å kunne spise nattmat på Max. Det er virkelig ingenting som slår Halloumi burgeren deres, ååååh nam!

🖤 Som jeg allerede visste før jeg flyttet så er Oslo mer praktisk når det kommer til jobb, så jeg savner det å ha “jobben i nærheten”. Jeg går glipp av en del ting for at jeg ikke orker å reise frem og tilbake flere ganger i måneden, men det var jo som sagt noe jeg var forberedt på.

11 kommentarer

11 thoughts on “HVA JEG SAVNER MED Å BO I OSLO

      1. Ok, la meg avsløre det da.
        Du har ligget med carl aksel fordi han var kjendis….

        sånn, siden du ikke svarer på rasist spørsmålet

  1. Ja Max er fantastisk!! Du gjør en skikkelig bra jobb med bloggen for tiden forresten. Syns du produserer mange og BRA innlegg.

  2. Kollektivtrafikken i Trondheim er bra. Du kan ikke klage på den når du bosetter deg i et billig område langt fra sentrum….

  3. Er det ikke en sånn yummy heaven på det merkursenteret i midtbyen? synes å huske det fra jeg bodde der, men det er kanskje ikke det samme? 😀

  4. Haha, jeg blir nærtagen når noen klager på kollektivtilbudet 😂 Det er selvfølgelig ikke like bra som Oslo, men tilbudet der du bor er ikke i nærheten så bra som mer sentrale deler av byen. Selg leiligheten og flytt til østsiden 🙌

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *